محدودیت ترافیکی به جیرفت رسید

فرماندار جیرفت از اعمال طرح‌های ترافیکی از عصر امروز در این شهرستان خبرداد.

عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت در خصوص آخرین تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان جیرفت گفت: از عصر امروز 22 اسفندماه یکسری محدودیت‌های ترافیکی در محدوده بازار، خیابان شهید طالقانی و خیابان شهید رجایی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با اعمال این محدودیت‌های ترافیکی، عملیات گندزدایی خیابان‌ها، معابر و واحدهای صنفی نیز انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به تعطیل شدن تالارها، برخی از رستوران‌ها و مراکزتجمعی در سطح شهرستان، بیان کرد: آموزش‌های برای پیشگیری از بیماری کرونا با همکاری مراکز بهداشت، دهیاران و نیروهای بسیج به روستاییان داده شده است.

عطاپور از کنترل ورودی‌های شهرستان جیرفت خبر داد و عنوان کرد: از امروز ورودی‌های شهرستان به‌صورت کامل کنترل می‌شوند و ورود خودروهای با پلاک غیر از پلاک استان با محدودیت مواجه‌اند و اجازه ورود به شهرستان ندارند.

وی با اشاره به فرارسیدن پنجشنبه آخر سال، تصریح کرد: با توجه به رسم هر ساله مردم و زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر هر سال، بنابراین در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، فردا یکسری محدودیت‌ها در آرامستان شهرستان اعمال خواهد شد.

روز گذشته هم رییس اداره آموزش ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح زود و فرد وسایل نقلیه در محدوده بازار کرمان از روز شنبه خبرداد.

 نجفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هم در مورد این طرح ترافیکی گفت: متأسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا، این ازدحام خطرناک است که در شورای ترافیک استان کرمان مصوب شد در این راستا طرح ترافیکی اجرا شود.

نجفی اضافه کرد: بر همین اساس وسایل نقلیه بر اساس طرح زوج و فرد از روز شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در خیابان‌های منتهی به مجموعه بازار بزرگ کرمان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح وسایل نقلیه ای که عدد آخر پلاک آنها زوج است در روزهای زوج و وسایل نقلیه دارای پلاک فرد در روزهای فرد در برخی مسیرهای تعیین شده امکان تردد ندارند که در صورت مشاهده طبق قانون با رانندگان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اضافه کرد: این طرح از تقاطع کاظمی تا میدان شهدا، خیابان‌های اطراف بازار شامل خیابان تجلی و خیابان میرزارضا، خیابان شهید باهنر، خیابان اخلاقی و ابتدای خیابان زریسف شامل این طرح می‌شوند.

نجفی از شهروندان خواست برای حفظ سلامت عمومی و عدم انتشار ویروس کرونا از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی هدف از این اقدام را همکاری بیشتر با شهروندان برای تهیه مایحتاج خود در فضای امن تر برشمرد و گفت: از سوی دیگر از شهروندان می‌خواهیم همکاری لازم با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.