مدیرکل بهزیستی:استارت آپ‌‌ها بهترین نمونه مدیریت‌اند

عباس صادق زاده در این مراسم ضمن استقبال از روش‌های نوین گفت: با استارت آپ در بحث صنعت و تولید راه موفقیت آمیزی برای رونق پیدا کرده‌اند .

وی افزود: شاید ما نتوانیم کار‌های بزرگ اما در کار های کوچک رویکرد خوبی داشته و چه خوب است که این مباحث در امور اجتماعی راه بیوفتد و نمود پیدا کند.
وی ادامه داد:شاید رخداد های اجتماعی خانواده ها را درگیر کرده است اما ما نباید با سیاه نمایی مردم را بترسانیم.
وی تصریح کرد:مهم این است که ما با چه ابزاری به سراغ مشکل‌ها برویم، اگر با رویکرد مدیرتی برویم، مشکل‌ها تهدید نیستند و می‌توانیم آنها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی تاکید می‌کند باید از توان و ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده کنیم آن‌ها را پردازش کنیم و رشد دهیم، مدیریت بر ظرفیت ذهنی و ایده‌ها و جهت دادن آن‌ها به سمت تهدیدها و تبدیل آن‌ها به فرصت بهترین نوع مدیریت اند.

توان کاذب مسئولان به واسه پول دلیل توجه نکردن به استارت آپ

علی بهرامی تحلیلگر مسائل اجتماعی و اقتصادی در این مراسم بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات که باعث تغییر فرهنگ اقتصاد ما بود در آمد‌های نفتی است.
وی افزود: این فرهنگ اشتباهی بود که گریبان گیر مسائل جامعه و وابستگی به نفت شد.
وی بیان کرد:ما کشوری هستیم که خودمان را وابسته کردیم و برای تغییر باید یک انقلاب فرهنگی را ایجاد کنیم.
وی اذعان کرد:اگر امروزه کارهای شما در زمینه استارت آپ بردی نداشته باشد و مسئولان توجه ای نمی کنند دلیل توان کاذب مسئولان به واسطه پول است.
بهرامی ادامه داد: اگر این پول از دست آن‌ها خارج شود مسیولان هیچ راهی ندارد مگر گوش دادن به ایده‌ها و نظرات جدید.
وی گفت: تنها راهی که در ۵۰ سال آینده بعد از اتمام منابع نفتی به کار ما می‌آید همین استارت آپ و ایده‌های شماست.
این مسئول اظهار کرد:از شما می‌خواهم تا با تلاش و همفکری و توکل به خدا ادامه دهید و بدون دلسردی از عدم حمایت‌ها برای کرمانی آباد تلاش کنید.

دکتر فرنوش حمید پور، مهندس محمد مقصودی ، مهندس محمدامین هوش هویدا ،مهندس زینت حمید پور و مهندس فاطمه حاتمی از مدرسان اولین استارت آپ اجتماعی کرمان که در این سه روز راهنما و ناظر بر عملکرد کارگروه ها بودند.

429710485 69457
مراسم اختتامیه استارت آپ اجتماعی

در این استارت آپ ۱۰ طرح منتخب در زمینه اجتماعی ، حمایت از معلولین ، مددکاران بوده است که در روز سوم داروی شدند و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد که طرح‌های برتر آن به ترتیب به‌‌‌‌ نام نیمکت یادبود، سلف یار و کودکِ من بودند.

 

“استارت آپ” راهی به آینده

استارت آب واژه ایست که شاید بار ها و بار‌ها شنیده اید اما معنی و مفهوم آن را نمی دانستید؛ شاید هم شنیده باشید که استارت آپ هایی در شهرتان برگزار شده است اما بی تفاوت عبور کردید.
حال می‌خواهیم بدانیم استارت آپ چیست و چرا درسال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان یک شیوه نوین و یا به قول خودمان با کلاس از آن یاد می شود.

استارت آپ یک روش برای تحقق رویا هایمان است که با پشتکار و تلاش و کار گروهی با راهنمایی مدرس‌ها به ثمر می نشیند.
استارت آپ به ما یاد می دهد که تنها شعار ندهیم شفافانه کار کنیم،فکر کنیم و پشتکار داشته باشیم.
اما یکی از کمپانی های بزرگ دنیا استارت آپ را چنین تعریف می کند: استارت آپ یک کمپانی نوپا است که که راه‌حلی نوین را برای یک مساله ارائه می‌کند؛ در حالی که تضمینی برای موفقیت کمپانی از طریق راه حل ارائه شده وجود ندارد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با پیشرو شدن در راه توسعه کارآفرینی اجتماعی و بهره گیری از روش های نوین،اولین استارت آپ اجتماعی در مرکز بهزیستی و تامین اجتماعی کرمان برگزار کرد.
429710044 65014

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9568
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.