مراسم شب‌های احیا در شهرهای قرمز در محیط باز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها، برگزاری مراسمات شب‌های احیا در شهرهای قرمز و نارنجی فقط به مدت دو ساعت و الزاماً در محیط باز باید برگزار شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی با اشاره به چگونگی برگزاری برنامه‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان و شب‌های احیا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا توصیه می‌شود که مردم تا حد امکان در تجمعات شرکت نکنند و از طریق رسانه ملی، فضای مجازی و در جمع اعضای خانواده مراسمات خود را برگزار کنند.

وی بیان داشت: بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها، برگزاری مراسمات شب‌های احیا در شهرهای قرمز و نارنجی فقط به مدت دو ساعت و الزاماً در محیط باز باید برگزار شود اما در شهرهای زرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند مراسمات خود را برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های محوری ما برگزاری طرح «محله همدل» است که جامعه هدف آن محلات است که با محوریت مسجد مشکلات محله را شناسایی و اقدام به رفع مشکلات آن محله می‌کنند.

وی اظهار داشت: مساجد فقط یک وعده می‌توانند نماز جماعت برگزار کنند اما در سایر اوقات برای مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باز هستند اما تاکید بر این است که از هر گونه تجمع پرهیز شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69614
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.