مراسم مذهبی براساس مصوبات سال قبل عینا اجرا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مراسم مذهبی پیش رو از جمله دعای، عرفه، اعیاد قربان و غدیر و مراسم محرم، شیوه‌نامه‌ها و مصوبات سال قبل عینا اجرا خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری ۲۶ تیر ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس آخرین وضعیت بیماری در کشور و استان را اینگونه عنوان کرد: در آغاز هفته جاری در سطح کشور ۱۱۳ استان زرد، ۱۶۶ استان نارنجی و ۱۶۹ شهرستان قرمز هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان کوهبنان زرد، ۶ شهرستان انار، بافت، بردسیر، ریگان، رابر و راور نارنجی و ۱۶ شهرستان ارزوئیه، بم، جیرفت، رفسنجان، رودبار جنوب، زرند، سیرجان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کرمان، کهنوج، منوجان و نرماشیر قرمز داریم و همچنان در موج پنجم کرونا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که به عنوان مصوبه استانی نیز باید اجرا شوند، گفت: تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز برای رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها به صورت پذیرایی در فضای بسته، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژها و بازارهای سربسته، استخر، باشگاه بدنسازی، شهربازی، باغ‌وحش و نمایشگاه‌های عمومی برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مراسم مذهبی پیش رو از جمله دعای عرفه، اعیاد قربان و غدیر و مراسم محرم، شیوه‌نامه‌ها و مصوبات سال قبل عینا اجرا خواهد شد.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کروناویروس تصریح کرد: امهال مدت مالیات‌ها تا پایان مرداد نیز صورت می‌گیرد.
بصیری در ادامه با بیان اینکه ترددهای درون استانی از این پس نیاز به برگ تردد ندارد، اما برای بین استانی حتما برگ تردد لازم است اظهار داشت: ییلاقات و ورودی‌های استان به ویژه مناطق جنوبی و شرقی حتما کنترل می‌شود و خودروهای غیربومی اجازه ورود ندارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74085
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.