مرغ سبز هیچ مزیتی نسبت به مرغ‌های تولیدی استان ندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان برخی از فروشگاه‌های سطح شهر کرمان اقدام به وارد کردن و فروش نوعی محصول به نام مرغ سبز از سایر استان‌ها کرده و با قیمت بالاتر از مرغ های تولیدی استان عرضه می کنند که ممکن است برخی افراد تصور کنند این نوع مرغ‌ ارگانیک بوده و ارزش غذایی بالاتری نسبت به بقیه مرغ ها دارند و این در حالی است که اینگونه مرغ ها فقط فاقد آنتی بیوتیک هستند.
شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که «مرغ سبز» هیچ مزیتی نسبت به مرغهای تولید استان نداشته است و پرداخت وجه اضافی بابت خرید آنها هیچگونه توجیهی ندارد.
به اطلاع هم استانی‌ها می رساند که در حال حاضر تمامی مرغ‌های تولیدی استان کرمان تحت نظارت و برنامه پایش دامپزشکی استان بوده و فاقد آنتی‌بیوتیک هستند.
به مردم استان اطمینان خاطر می دهیم که تمامی فروشگاه‌های مجاز عرضه کننده محصولات دامی در سطح استان کرمان تحت نظارت دامپزشکی بوده و هیچ‌گونه محصولات دامی غیر مجاز در این فروشگاه‌ها عرضه نمی شود و شهروندان با خیال راحت مواد خام دامی مورد نیاز خورد را خریداری و مصرف کنند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۵۱۲ تماس حاصل کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12606
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.