مشکل کمبود گاز در صنایع زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مربوط به دهستان سیریز زرند اظهار‌داشت که مدتی‌ست پیگیر مشکل گاز صنایع شهرستان زرند هستیم و جلساتی در این رابطه برگزار شده، وی افزود که با احداث کارخانجات در این شهرستان صنایع در منطقه زرند با مشکل کمبود گاز رو‌به‌رو هستند و باید لوله گاز تقویت شود. او اظهار امیدواری کرد که  گاز منطقه سیریز نیز تا زمستان امسال وصل می‌شود.

 او افزود که این منطقه دارای ظرفیت کشاورزی به‌ویژه در محصول پسته است. با ایجاد صنایع فرآوری این محصول می‌شود توسعه اقتصادی در سیریز به‌وجود آورد. منطقه آماده سرمایه‌گذاری است اما اکثر سرمایه‌گذاران در بحث منابع طبیعی و محیط زیست با مشکل روبه‌رو هستند.

 او با بیان اینکه جاده سیریز به بافق یزد در حال اجراست و بخشی از آن اجرا شده است  می گوید برای این جاده ردیف بودجه اختصاص داده شده که باید حفظ و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه جاده کوهبنان به سیریز نیز از آبادی ده‌علی به فتح‌آباد آسفالت شده خاطر‌نشان کرد که  ۲۵ کیلومتر دیگر از این جاده مانده اگر آسفالت شود مناطق زیادی را به یکدیگر وصل کرده و مشکل شهرستان کوهبنان هم حل می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12953
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.