معرفی فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور صبح امروز با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدائی استاندارکرمان، سرهنگ نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم امیر مهدی معمارباشی فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: قبول مسئولیت امانت الهی است و رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولیت در نظام اسلامی سخت اما پرافتخار است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشت تا در عصری زندگی کنم که در رکاب ولایت باشم گفت: در استانی خدمت کردم که دیار کریمان است.

فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سیل اخیر در استان کرمان بیان کرد: در امدادرسانی به مردم یکی از روستاهای کرمان با وجود محرومیتی که داشتند وقتی می‌خواستیم به آنها غذای گرم بدهیم گفتند ما غذا گرفته‌ایم و این غذاها را به روستای بعدی ببرید که مردم آنجا گرسنه هستند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و 500 واحد سازمانی برای پرسنل ارتش در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در حال ساخت است گفت: این واحدها تاکنون حدود 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

امیر معمارباشی با اشاره به اینکه ارتش سعی کرده در تمام بحران‌ها در استان در کنار مردم و مسئولان باشد و به مردم خدمت کند افزود: با شیوع ویروس کرونا ایستگاه‌های پایش سیار و ثابت راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی سطوح نیز در دستور کار قرار گرفت گفت: بخش ویژه بستری بیماران کرونایی نیز در بیمارستان ارتش در نظر گرفته شد.

در این آیین سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور معرفی و از زحمات امیر مهدی معمارباشی فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54298
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.