معرفی مدیرعامل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق استان کرمان؛


مقبلی‌قرایی مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق شد

طی آیینی محمدجواد مقبلی‌قرایی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق معرفی و از خدمات مهندس صاحب‌قدم لطفی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کرمان‌نو به، مقبلی‌قرایی در این جلسه گفت: به کار تیمی اعتقاد دارم و تلاش می‌کنم با همکاری همه کارکنان و برگزارکنندگان نمایشگاه را به جایگاهی برسانیم که در تراز دیار حاج‌قاسم سلیمانی باشد.

صاحب‌قدم لطفی با برشمردن عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ارتقای سطح تعامل و همکاری نمایشگاه با همه ذی‌نفعان، دستگاه‌های اجرایی و اصناف استان به بالاترین سطح خود رسید و در سایه این تعامل سازنده ۱۶ عنوان نمایشگاه برگزار گردید.

او افزود: نمایشگاه جنوب شرق پس از سال‌ها به سوددهی رسید و تعداد عناوین هرچند بی‌سابقه بوده در مقایسه با سایر مراکز نمایشگاهی فاصله جدی دارد.

او در پایان ضمن قدردانی از اعضای هیئت‌مدیره، کارکنان، برگزارکنندگان و مدیران سازمان صمت، اتاق اصناف استان و دستگاه‌های انتظامی و اجرایی مرتبط و ابراز امیدواری برای موفقیت مدیرعامل جدید از متولیان اقتصاد استان و مدیران ارشد شرکت مس خواست برای اصلاح ساختارهای سهام‌داری، مالی و عمرانی نمایشگاه را به‌طورجدی حمایت نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116922
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.