موانع زیادی برای مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی زنان در کشور وجود دارد

معصومه ابتکار عصر امروز در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد کشور که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد اظهار داشت: وقتی صحبت از جوانان می‌کنیم صحبت از آزادگی و حق‌طلبی، شور و انرژی جوانی است.

وی با بیان اینکه نباید در برنامه‌ریزی‌ها شور و نشاط جوانی را از آنها بگیریم گفت: طرح ملی گفتمان خانواده را در برنامه داریم و خانواده را مهم‌ترین کانون زندگی می‌دانیم.

به گزارش تسنیم، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه امروز کانون خانواده دچار آسیب‌های زیادی شده که مهم‌ترین آن مشکل اختلالات ارتباطاتی است افزود: مهارت‌های گفت‌و‌گو در خانواده را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه چگونه می‌توانیم گفت‌وگوی بین نسلی را ایجاد کنیم یک موضوع مهم است گفت: توان افزایی سازمان‌های مردم نهاد با موضوع خانواده را پیگیری می‌کنیم و آنها را سرمایه‌های اجتماعی می‌دانیم.

ابتکار با اشاره به وجود 2 هزار و 700 سازمان مردم نهاد در کشور که در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند بیان کرد: موانع زیادی برای مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی زنان در کشور داریم و انتظار می‌رفت که در مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور تعدادی از خانم‌ها انتخاب شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23722
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.