موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در محورهای پرتردد استان کرمان مستقر شدند

کرمان‌نو-فرمانده انتظامی استان کرمان از استقرار موکب های جاده‌ای و ایستگاه‌های صلواتی با همکاری مجموعه سپاه، گروه‌های جهادی و بسیجیان در محورهای پرتردد استان کرمان خبر داد

سردارعبدالرضا ناظری روز شنبه در بازدید از محورهای شرقی استان کرمان در جمع خبرنگاران ضمن خیر مقدم به مسافرانی که استان کرمان را برای تعطیلات نوروز انتخاب کرده‌اند افزود: ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های جاده ای با هدف توقف هر چند کوتاه مسافران و رانندگان در مسیرهای پرتردد استقرار یافته تا خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رفع گردد و به تبع آن از وقوع حوادث رانندگی نیز کاسته شود.

او اظهارداشت: خوشبختانه از آغاز طرح نوروزی در محورهای شرقی استان کرمان تاکنون هیچ تصادف منجر به فوتی گزارش نشده است و امیدواریم تا پایان طرح نوروزی با همکاری مردم شاهد هیچ حادثه تلخی نباشیم.

او افزود: تمامی نیرو‌های پلیس،راهداری ،اورژانس۱۱۵،هلال احمر، بسیج و سپاه در طرح عظیم نوروزی برای امدادرسانی و تسهیل سفر ایمن با توان مضاعف در خدمت مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل در رانندگی بیان کرد: امیدواریم سالی ایمن و بدون حادثه و خطر را پیش رو داشته باشیم و محورهای ایمنی را در استان کرمان شاهد باشیم.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: اطمینان داریم اگر یک نفر را از مرگ نجات دهیم یک جامعه را از غصه دار شدن فقدان عزیزان خود و دیگر آسیب‌های بعدی نجات داده‌ایم.

 

به گزارش کرمان‌نو فرمانده انتظامی استان کرمان روز شنبه به همراه سردار شریعتی جانشین بازرسی کل فراجا، سرهنگ رضایی فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان ، سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم ،سروان مفلحی فرمانده پلیس راه بم زاهدان و اقبالی رییس راهداری بم از محورهای شرقی استان کرمان بازدید به عمل آوردند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102491
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.