رهایی کودک ربوده شده بیرجندی در عملیات پلیس بم

کرمان‌نو-فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس بم کودک ۹ ساله ای که ۱۳ روز قبل از شهرستان بیرجند گروگان گرفته شده بود آزاد شد.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا ناظری” در تشریح این خبر گفت:. اواخر آبان ماه سال جاری یک پسربچه ۹ ساله در یکی از محله های شهر بیرجند به گرو گرفته شده بود که گروگانگیران ۴ میلیارد تومان را در ازای آزادی این کودک از والدینش درخواست می کنند .

او افزود:در این رابطه با تلاش بی وقفه و پیجویی های تخصصی پلیس استان خراسان جنوبی مشخص شد گروگان‌گیران در حال انتقال گرو با یک دستگاه خودروی سواری به سمت استان سیستان و بلوچستان هستند که با گزارش فوری این مورد به پلیس آگاهی شهرستان بم، ماموران با پایش چندین ساعته محور بم-زاهدان خودروی مورد نظر را در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی عملیاتی با شلیک تیر به لاستیک ها موفق شدند آن را متوقف کنند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: طی این عملیات ضربتی، کودک ۹ ساله بیرجندی آزاد و ۴ متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در ادامه مشخص شد یکی از این افراد به جرم قتل عمد نیز تحت تعقیب بوده است که خوشبختانه با تلاش پلیس از عمل مجرمانه گروگانگیری و باج خواهی خود بازماندند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98897
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.