نیاز مبرم آتش‌نشانی کرمان به نردبان بلند

شهردار کرمان با اشاره به لزوم فراهم شدن تجهیزات پیشرفته و مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی از پیگیری و مذاکره خرید نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی با مسئولان وزارت کشور خبر داد.

سیدمهران عالم‌زاده، در جلسه شورای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اهمیت کار آتش‌نشانی در نجاتِ جان انسان‌ها، بر لزوم فراهم شدن تجهیزات پیشرفته و مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی تأکید کرد.

او با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان برای اطفای حریق ساختمان‌های بلندمرتبه، نیاز فوری به نردبان بلندمرتبه دارد، افزود: با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، پیگیری‌های زیادی برای تهیه یک دستگاه نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی انجام داده‌ایم.

در ادامۀ این جلسه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تأمین بودجه کافی برای سازمان را لازم برشمرد و گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، یکی از مجموعه‌های شهری است که به بودجۀ بالایی نیاز دارد.

رضا میرزایی، یکی از تجهیزات مهم مورد نیاز این سازمان را نردبان بلندمرتبه دانست و گفت: برای خرید این نردبان، حدود 50 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

او به تشریح اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرداخت و گفت: از شهردار کرمان به‌واسطۀ توجه و حمایت از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت بودجه‌ای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سال‌جاری و بودجه پیش‌بینی‌شده برای سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت./کرمان آنلاین

تصویب کلیات بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرمان| موافقان و مخالفان چه گفتند؟ 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65893
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.