وجود بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب سلامت در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب سلامت در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حوزه سلامت همکاری دارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا رشیدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی فرارسیدن ۱۴ آذرماه مصادف با ۵ دسامبر روزجهانی داوطلب را به یاران همیشگی حوزه سلامت تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۱۴ آذر ماه مصادف با ۵ دسامبر، روز جهانی داوطلب را خدمت یاران همیشگی حوزه سلامت که همواره در راه تامین و ارتقای سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند تبریک عرض می‌نمایم.

توجه به برنامه‌های ارتقای سلامت از ارکان مهم پیشرفت و رشد هر جامعه است و راه گسترش این برنامه تاکید بیشتر بر فعالیت‌های داوطلبان دارد.

بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب سلامت در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حوزه سلامت همکاری دارند که مشارکت یکایک این عزیزان در حل مسائل بهداشتی و انتقال فرهنگ سلامت در بین آحاد جامعه قابل تقدیر است.

در بحران همه گیری کرونا نقش بارز و مشارکت‌های داوطلبانه مردمی در یاری رسانی به حوزه سلامت در مواردی از جمله غربالگری، اطلاع رسانی و آموزش‌های عمومی، واکسیناسیون و اجرای طرح محله محور و خانواده محور شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی برای کنترل و کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ بر کسی پوشیده نیست؛ جا دارد از زحمات نیرو‌های داوطلب حوزه سلامت، نیرو‌های داوطلب بسیجی، نیرو‌های داوطلب هلال احمر و تمام اقشاری که به صورت داوطلبانه همواره حوزه سلامت را در این امر یاری کرده اند، تشکر و قدردانی نمایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80911
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.