مدیر کل کمیته امداد کرمان:


وضعیت هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد کرمان بحرانی است

به گفته‌ مدیرکل کمیته امداد کرمان وضعیت هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان بحرانی است.

یحیی صادقی صبح شنبه در جلسه اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان اظهار کرد: ۱۰ درصد خانوارهای استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که باید مشاوره و هدایت شوند.

وی ادامه داد: وضعیت هزار خانواده دیگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان بحرانی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان یادآور شد: طرحی در کمیته امداد وجود دارد که در ازای هر خانواده بحرانی تحت پوشش کمیته یک مدیر قرار دارد که کار مشاوره‌ای و هدایتی انجام می‌دهد که نیاز است هیئت‌های اندیشه‌ورز در این امر به کمک بیایند.

مسئول بسیج کارمندان استان کرمان در بیان داشت: سال آینده دومین یادواره شهدای کارمند دستگاه‌ها با محوریت خدمت رسانی در قالب چهار محور قرار دادیم.

سرهنگ جواد جلالی افزود: محور اول میز خدمت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ارتقا در سطح رضایت‌مندی مردم از ادارات بود همچنین میز خدمت جهادی در مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شد.

به گزارش مهر، وی گفت: محور سوم میز خدمت در قالب اردوهای جهادی خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و محور چهارم میز خدمت جهادی در مساجد حاشیه شهرهای استان کرمان است.

جلالی تصریح کرد: برگزاری جلسه قرآن و نهج‌البلاغه بسیج کارمندان ویژه مدیران کل و فرماندهان پایگاه‌ها به صورت ماهیانه و سیار در ادارات و دستگاه‌های مختلف از برنامه‌های دیگری است که برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42491
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.