پروازهای فرودگاه جیرفت افزایش یافت

رئیس فرودگاه جیرفت با اشاره به اینکه ۲ پرواز این فرودگاه در روزهای شنبه و پنجشنبه برقرار است گفت: پرواز جدید فرودگاه جیرفت به سمت تهران در روز شنبه هر هفته انجام می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حامد رئیسی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه جیرفت فقط به مقصد تهران انجام می شود افزود: افزایش پرواز جیرفت را نتیجه پیگیری مدیرکل فرودگاه های استان کرمان و نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد و مساعدت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی تاریخ نخستین پرواز جدید جیرفت تهران را دهم مهرماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: این پرواز با هواپیمای جت بمباردیه CRJ-۲۰۰ ساخت کشور کانادا انجام می شود.

رئیس فرودگاه جیرفت ادامه داد: پرواز هواپیمایی پارس ایر از جیرفت به تهران و برعکس شنبه هر هفته انجام می شود.

وی استمرار پرواز جدید جیرفت به تهران را وابسته به استقبال مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان از این پرواز دانست و از قول مساعد کاپیتان نصرفرد مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر برای افزایش پرواز و تغییر ساعت پرواز های فرودگاه جیرفت در صورت استقبال مردم خبر داد.

رئیسی اظهار داشت: فرودگاه جیرفت هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را با جمعیت یک میلیون نفر پوشش می‌دهد از این رو انتظار می رود مردم این منطقه با پرواز از این فرودگاه زمینه استمرار پروازها را فراهم کنند.

رئیسی تصریح کرد: در صورت استقبال اندک از پروازهای فرودگاه جیرفت، تعداد پروازهای این فرودگاه کاهش خواهد یافت.

فرودگاه جیرفت شهریور ۱۳۹۳ پس از هفت سال وقفه مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77543
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.