پلیس کرمان ۹ هزار خدمت به رانندگان ارائه کرد

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت این پلیس در حوزه صدور، تمدید و آموزش دفترچه ثبت ساعت به رانندگان حمل بار و مسافر، طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد. 

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضایی افزود: یکی از خدمات مهم پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه حوزه حمل مسافر و بار در استان کرمان در حوزه دفترچه ثبت ساعت است، که بیش از ۹ هزار  خدمت در این حوزه به رانندگان عزیز طی ۱۱ ماهه سال جاری ارائه شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، بیش از سه هزار و ۲۰۰ جلد دفترچه ثبت ساعت درجه یک و درجه ۲ تمدید، و ۲۵۰ جلد دفترچه ثبت ساعت جدید صادر و ۸۰۰ جلد دفترچه نیز تعویض شد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: طی ۱۱ ماه گذشته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگانی که برای اخذ خدمات صدور دفترچه به این پلیس مراجعه کردند ، در کارگاه آموزش رانندگان شرکت کردند و این دوره آموزشی یک دوره الزامی برای آگاهی رانندگان از آخرین دستورالعمل ها و بایدها و نبایدهای رانندگی در جاده است.

وی اظهار داشت: موضوعاتی مانند رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه در زمان بارندگی ها در جاده و الزام به بستن کمربند تمامی مسافران اتوبوس در طول سفر، ممنوعیت حمل بار غیرمتعارف توسط اتوبوس ها، عدم استعمال الکل و مواد مخدر از سوی راننده، حمل بار با استاندارد های جاده و.. از اهم موضوعات آموزشی در این دوره ها است.

سرهنگ رضایی، ثبت ساعت در تمامی پاسگاه های پلیس راه از سوی رانندگان ناوگان حمل مسافر و ممنوعیت تردد شبانه تانکر های حمل مواد سوختی و خطرناک را از دیگر موضوعات آموزشی به رانندگان در هنگام اخذ خدمات صدور دفترچه ثبت ساعت برشمرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.