کمبود آب؛ تنها مشکل طرح‌های مسکن در کرمان

وزیر راه و شهرسازی می‌گوید در بخش مسکن کرمان هیچ محدودیتی جز آب نداریم و یک و نیم سال است طرح مسکن ما بخاطر مساله آب مسکوت مانده است.

محمد اسلامی در سفر به کرمان گفت: مردم این استان حتما باید از پروژه اقدام ملی بهره‌مند شوند و نباید برای مردم تصمیم بگیریم و در بحث بافت فرسوده هم حتما مشکلات دنبال می‌شوند و متعهد هستیم تا این مسأله رفع شود.

او با بیان اینکه قبلا به کرمان سفری داشتم و با دیدن وضعیت بد فرودگاه های استان کرمان با مدیران مربوطه برخورد تندی داشتم و اکنون با دیدم پروژه تمیزی که نشان می دهد باعشق کار شده و سرهم بندی نکرده اند.

هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی حوزه راه در کرمان

وزیر راه می‌گوید به هواپیماهای ما در دنیا سوخت و به کشتی‌ها در بنادر پهلو نمی‌دهند.

او اضافه می‌کند خرید و فروش محصولات ما و جابجایی آن‌ها را ممنوع کرده اند و این حرکت غیرقانونی با سردمداری آمریکا یک هدف داشته و آن هم ساقط شدن جمهوری اسلامی است اما برای ما پرهزینه بوده و مردم ما سختی کشیده‌اند.

به گفته‌ی اسلامی اگر چه درآمدهای کشور کاهش شدید پیدا کرده‌اند اما کشور سرپاست. همین امروز ۲ هزار میلیارد تومان ما در استان کرمان خرج کردیم.

او با اشاره به اینکه توان عملیاتی و اجرایی ما بدون ارتباط با منابع نمی‌تواند ارزیابی شود گفت: در ماده 56 نوشته شده سقف مجاز این ماده ۱۰ درصد است و من فقط نهصد میلیارد تومان می توانم از آن بودجه بگیرم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب خطاب به پورابراهیمی گفت: شما که رییس کمیسیون مجلس هستید کمک کنید ما بتوانیم سی درصد از این ماده بودجه بگیریم تا دستمان بسته نباشد.

اسلامی تاکید کرد: دیروز در بخش راه آهن 105 پروژه راه اندازی کردیم و این‌ها همه در حالی است که ما یک سوزن را نیز از خارج وارد نکردیم تا از تکنولوژی داخلی صنعت بتوانیم استفاده کنیم و خودباوری را به معنای واقعی کلمه نشان دهیم و پول ملی را تقویت کنیم.

در پایان این مراسم از عواملی که در افتتاح پروژه های فرودگاهی کرمان دخیل بودند توسط وزیر راه و شهرسازی تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64242
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.