نام ۳ کرمانی در لیست انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال| «مهدوی‌کیا» تأیید شد

لیست تأیید شده انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منتشر و نام «محمد جواهری» مدیرعامل باشگاه گل گهر، «علی علیزاده» معاون فنی باشگاه مس رفسنجان و «علیرضا کهوری» رییس کمیته داوران هیات فوتبال استان کرمان نیز در آن دیده می‌شود.

کرمانی ها که با دو تیم لیگ برتری ( گل گهر سیرجان و مس رفسنجان)، دو تیم لیگ یکی ( آرمان گهر سیرجان و مس کرمان ) و سه تیم لیگ دویی ( مس نوین کرمان ، مس شهربابک و شهرداری بم) در فوتبال مردان، دو تیم مدعی لیگ برتری در فوتبال بانوان (‌ شهرداری بم و شهرداری سیرجان )و حضور در لیگ فوتسال به قطب جدیدی در فوتبال ایران تبدیل شده اند حال باید حافظ منافع پهناورترین استان کشور در فوتبال ایران باشند.

پیش از این و در سالهای نسبتا دور گنجعلی خانی و علی زینلی از استان کرمان در هیات رییسه فدراسیون صاحب کرسی بودند و اکنون مدتهاست کرمان در فدراسیون صاحب کرسی نیست.

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز دهم اسفندماه برگزار شود. «علی کریمی»، «مصطفی آجورلو» ، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» و «کیومرث هاشمی» که برای پست ریاست ثبت نام کرده‌اند، تایید شده‌اند. همچنین صلاحیت «مهدی مهدوی‌کیا» هم تایید شد. در این فهرست، نام «حیدر بهاروند» دیده نمی شود و «فریدون اصفهانیان» از اعضای هیات رئیسه هم رد صلاحیت شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64254
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.