جانشین معاونت تربیت وآموزش ناجا:


یکی از وظایف نیروی انتظامی امنیت فردی و عمومی جامعه است

کرمان نو- جانشین معاونت تربیت وآموزش ناجا افزود: نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود که بحث ایجاد امنیت فردی و عمومی در جامعه است دائم در مبارزه با قانون شکنان بوده است.

به گزارش کرمان نو سردار علیرضا منوچهرآبادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی غیرسازمانی شهید رئیسی بم گفت: این مرکز فعالیت خود را تازه آغاز کرده است و مطمئنا سبب خیر و برکت و ارتقای بیشتر امنیت در منطقه خواهد شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی به ویژه در موضوعات خاص مانند مواد مخدر، قاچاق سلاح و انسان در حال مبارزه با قانون شکنان بوده که در این شهرستان به واسطه موقعیت استراتژیک آن آمار به نسبت بالایی دارد.

جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا تاکید کرد:همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی بم موفق شده اند تا با اجرای طرح ضربتی دو روزه در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در چهار حوزه دستگیری دارندگان سلاح های غیرمجاز، اراذل و اوباش، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی را کشف و ضبط کنند.

او درخصوص ارتقای مرکز آموزشی شهید رئیسی به یک مرکز آموزشی درجه داری توضیح داد:ما در استان آذربایجان شرقی مرکز آموزشی اصلی و اقماری داریم و آنچه باعث ارتقای این مرکز می شود تعامل بیشترین مسئولین و کمک مردم  در جهت ایجاد زیرساخت های لازم خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی همه استان ها به دنبال مرکز آموزشی درجه داری هستند زیرا وجود این مرکز برای امنیت و مسایل اقتصادی منطقه و استان بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود به همین جهت مسئولین و مردم می توانند به کمک نیروی انتظامی بم آمده و این مقدمات لازم را فراهم نمایند .

سردار منوچهرآبادی گفت: این مرکز نیازمند زیرساخت های لازم مانند آسفالت ، مسایل بهداشتی، لوله کشی گاز و وسایل گرمایشی و سرمایشی است که مردم می توانند در قالب خیرین امنیت ساز وارد شوند و ارتقای این مرکز را به یک مرکز آموزشی درجه داری سرعت ببخشند.

لازم به ذکر است سردارعلیرضا منوچهرآبادی در پایان سفر خود در دیدار با دو خانواده شهید راه امنیت شهیدان رئیسی و سرحدی  از آن ها تقدیر به معل آورد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70939
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.