آماده شدن آرامستان جدید کرمان تا ۱۵ روز دیگر

به گفته معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان آرامستان جدید در حال تکمیل است و ظرف 15 روز آینده می‌توان نسبت به دفن اموات در این مکان اقدام کرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان از آسفالت مسیر دسترسی به این مکان و تامین برق ارامستان از طریق ژنراتور خبر داد و گفت که آرامستان جدید در حال تکمیل است و ظرف 15 روز آینده می‌توان نسبت به دفن اموات در این مکان اقدام کرد.

به گفته‌ی وی، شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شهری برای آرامستان جدید مشکل دارد و قرار است به‌طور موقت، آب تانکری را که شهرداری در آرامستان مستقر کرده‌، تأمین کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از کرمان‌آنلاین، رامین امیرمداح، در جلسه‌ی پیگیری پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، درخصوص اقدامات انجام‌شده در آرامستان جدید، بیان کرد: «آسفالت مسیر دسترسی به آرامستان رو به پایان است؛ درخصوص تأمین آب و برق آرامستان از طریق ژنراتور نیز پیگیری شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم».

وی افزود: «تأمین انشعاب دائمی آب و برق آرامستان جدید نیز هم‌زمان پیگیری می‌شود که در این رابطه بهترین راه، انتخاب پیمانکار برق از طریق مناقصه است و با نظر شهردار، مناقصه براساس تهاتر انجام خواهد شد».

وی با اشاره به این‌که شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شهری برای آرامستان جدید مشکل دارد، افزود: «قرار است شرکت آب و فاضلاب به‌طور موقت آب تانکری را که ما در آرامستان مستقر کرده‌ایم، تأمین کند و برای فضای سبز آرامستان جدید هم با همکاری آب و فاضلاب مجوز چاه بگیریم»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60919
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.