۳۵ درصد مردم رودبارجنوب کرمان ماسک نمی‌زنند

سرپرست فرمانداری رودبارجنوب در استان کرمان گفت: طبق ارزیابی های انجام شده تنها ۶۵ درصد مردم شهر رودبارجنوب از ماسک استفاده می کنند لذا پیگیر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، اسماعیل ساردویی روز دوشنبه در نشست با تیم ناظر بهداشتی شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا اظهار داشت: تمامی دستگاه های دولتی را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده ایم و مردم نیز در این زمینه باید مشارکت کنند تا شاهد کاهش چرخه ویروس کرونا باشیم.

وی به واکسیناسیون کرونا در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: سن واکسیناسیون باید کاهش پیدا کند تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

تزریق ۲۳ هزار دز واکسن

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان ناظر شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا نیز از واکسیناسیون۲۳ هزار و ۶۶۳ نفر در شهرستان رودبارجنوب علیه ویروس کرونا خبر داد و گفت: این میزان واکسیناسیون از ابتدای این طرح تاکنون انجام شده است.

رضا محمودی افزود: ۱۶ مرکز واکسیناسیون شامل ۱۳ مرکز بهداشتی و سه پایگاه تجمیعی در ۲ نوبت صبح و عصر وظیفه واکسیناسیون کرونا را در مجموع شهرستان رودبارجنوب بر عهده دارند.

وی خواستار مشارکت بیشتر دهیاران با مراکز جامع سلامت شد و بر نقش مهم بهورزان در شرایط کرونا تاکید کرد.

شهرستان رودبارجنوب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76238
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.