۴۸۰ مددجوی پشت نوبتی قلعه گنج از خدمات بهزیستی بهره مند شدند

به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی قلعه گنج شامگاه چهارشنبه همزمان با هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در واحد توان بخشی این مجموعه، تعداد ۸۴۰ مددجوی پشت نوبتی طی یکسال گذشته تحت پوشش اداره بهزیستی قلعه گنج قرار گرفتند و در حال حاضر به طور ماهانه مستمری دریافت می کنند.

اکبر دستجردی افزود: در حوزه امور اجتماعی شهرستان قلعه گنج برای نخستین بار در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی “اورژانس اجتماعی راه اندازی “شده و در حوزه پیشگیری نیز مرکز مشاوره ژنتیک برای جلوگیری از تولد کودکان معلول، آموزش های پیشگیرانه و مهارت های زندگی را به بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و زنان ارائه شد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغال مددجویان، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه توانمندسازی جامعه هدف در قلعه گنج توزیع شده و در حوزه مسکن مددجویان نیز هشت واحد مسکونی با زیربنای ۷۵ مترمربع در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برای خانوارهای ۲ معلولی و بالاتر با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و خیران احداث شد.

رئیس اداره بهزیستی قلعه گنج گفت: توزیع یک وعده غذای گرم طی سال تحصیلی گذشته به صورت روزانه در ۵۰ مهدکودک روستایی و شهری قلعه گنج با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30440
1 نظر
  1. […] با اصحاب رسانه با اشاره به تعدد مسائل اجتماعی گفت: گرچه بهزیستی، محور سلامت اجتماعی است اما این ارگان به‌تنهایی قادر […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.