به مناسبت دهه فجر


۶ پروژه‌ عمرانی،خدماتی و کشاورزی در بم افتتاح ، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

کرمان‌نو-معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: ۶ پروژه عمرانی،خدماتی ، کشاورزی در بم با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ زنی و. به بهره برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه کرمان‌نو، امیر حسن زاده در حاشیه پروژه های دهه فجر بم بیان کرد: پروژه گازرسانی دهستان ابارق از توابع شهرستان بم به طول ۱۵۰ کیلومتر لوله گذاری و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری رسید .

او افزود: این پروژه هفت هزار انشعاب دارد که با افتتاح آن بیش از ۱۵ روستا از نعمت گاز برخوردار می شود .

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: کلنگ پروژه روشنایی ورودی روستای پشت قلعه از توابع دهستان ابارق نیز به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر به زمین زده شد.

او اضافه کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در راستای مسیولیت اجتماعی مجتمع معدنی و فرآوری خان خاتون صورت میگیرد.

به گفته او در این پروژه تیرگذاری ، کابل و لامپ توسط این مجتمع معدنی انجام میشود که لامپ ها با توجه به شرایط اقلیمی و فضای منطقه توسط مجموعه ایبکو و با اوکی این مجموعه ساخته می‌شود .

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان توضیح‌داد: به مناسبت دهه فجر، سه پروژه به صورت نمادین از بین ۴۲ پروژه شهرداری بم با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

حسن زاده افزود: بهسازی و بازسازی میدان امام حسین (ع) به متراژ هفت هزار مترمربع با اعتبار دو میلیارد تومان افتتاح شد.

او افزود: این پروژه سه هزار و ۶۰۰ متر فرش موزاییک فرش و یک هزار و ۶۰۰ متر جدول‌گذاری صورت گرفته است و به زودی المان میدان نیز نصب می گردد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تاکیدکرد: آسفالت محله تختی نیز با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان به مساحت هشت هزار مترمربع افتتاح شد.

به گفته او با آسفالت این محله تعداد ۱۰۴ کوچه از نعمت آسفالت برخوردار شدند و این کار توسط شهرداری بم انجام گرفته است.

حسن زاده اظهارداشت: افتتاح دروازه قرآن در بلوار بهشت زهرا با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرداری بم بود که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او می گوید این دروازه قرآن جهت ورود به قطعه شهدا احداث شده است .

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت:بسته بندی و سردخانه حمیدرضا عصاری نیز با یک‌هزار و ۳۰۰ تن بسته بندی و ظرفیت ۵۰۰ تن سردخانه افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسن زاده اظهارداشت: این سردخانه با سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۰ نفر در راستای شعار امسال تولید اشتغالزایی و دانش بنیان راه اندازی شد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در سفر خود به بم دیدار با خانواده شهید توکلی از شهدای عشایر دهستان ابارق داشتند و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد

 

به گزارش کرمان‌نو معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان روز چهارشنبه جهت افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان های شرقی استان کرمان سفر دو روزه خود را شروع کردند

پروژه های بم و نرماشیر روز چهارشنبه افتتاح و به بهره برداری رسیدند و روز پنج شنبه نیز پروژه های فهرج و ریگان افتتاح می شوند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101399
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.