فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:


۷۴۷ روستای استان کرمان از آب شرب پایدار برخوردار نیستند

کرمان نو- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۷۴۷ روستا در استان کرمان از آب شرب پایداری برخوردار نیستند که با افتتاح ۲۸ پروژه آب‌رسانی در ۶ شهرستان استان کرمان ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش کرمان نو ، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح از 28 پروژه آب‌رسانی افزود: استان کرمان جزو چهار استان کشور است که به شدت با مشکل آب شرب مواجه است و تامین آب استان باید در اولویت قرار گیرد زیرا اگر مشکل آب حل نشود بهداشت نیز حل نمی‌شود.

او اظهارداشت:از سال گذشته حرکت‌های جهادی تحت عنوان نهضت آب‌رسانی در استان با همکاری کارگروه بسیج سازندگی استان ،قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، خیرین در سراسر کشور آغاز شده است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این پروژه‌ها به مناسبت هفته قوه قضائیه در6 شهرستان بم، عنبرآباد، راور، کوهبنان، فاریاب و شهربابک در استان کرمان در قالب طرح آب‌رسانی مردمیدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ارزش 75 میلیارد و 500 میلیون ریال در کرمان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته او از سال گذشته تاکنون ۶۴ روستا با هماهنگی آبفای شهرستان‌های مختلف،خیرین ،سپاه و بسیج سازندگی آب رسانی شده است.

سردار معروفی خاطرنشان شد:برنامه‌ریزی شده تا ۲۴۴ روستا در سال جاری در استان کرمان آب‌رسانی انجام شود که ۱۳۸ روستا با هماهنگی آبفای شهرستان‌ها و خیرین و ۱۰۶ روستا توسط سپاه پاسداران به صورت مستقل در قالب قرارگاه پیشرفت انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه افتتاح طرح‌های آب‌رسانی استان قرار بود در هفته کرامت انجام شود که به دلیل همزمانی آن با انتخابات و جلوگیری از سیاسی قلمداد شدن این اقدام جهادی و خداپسندانه افتتاح رسمی آن به هفته قوه قضائیه موکول شد ادامه‌داد: امیدواریم با بودجه‌ای که در حوزه آب روستایی دیده شده شاهد اقدامات بزرگی در این زمینه باشیم همچنین هر اندازه دولت بودجه بگذارد سپاه به همان اندازه بودجه خواهد گذاشت و از ظرفیت خیرین نیز استفاده خواهیم کرد تا این کار بزرگ با شتاب بیشتری انجام گیرد.

سردار معروفی توضیح داد:در حوزه آب‌رسانی روستاها تأکید ما بر کار جهادی است چرا که زمان و هزینه کمتری صرف شده و کار با دقت بیشتر و مشارکت مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از آقای ابراهیمی خیر بزرگی که ۵۰درصد هزینه ها را متقبل شده تشکر و قدردانی بعمل می‌آوریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72846
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.