شهردار کرمان:


۸۰ دوربین کنترل ترافیک در شهر کرمان نصب می‌شود

شهردار کرمان با اشاره به برنامه‌ریزی برای نصب ۸۰ دوربین کنترل ترافیک در شهر کرمان، اجرای دوربین‌ها را در بازدارندگی از تخلفات مؤثر دانست و گفت: اعتبارات موردنظر تأمین شده و منتظر نصب دوربین‌ها هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا؛ سعید شعرباف شهردار کرمان در آئین افتتاح ایستگاه شماره یک پلیس راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی، از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فی‌مابین شهرداری کرمان و پلیس راهور خبر داد و اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ‌سازی ترافیکی همکاری خواهیم کرد.
او به اجرای طرح مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه انجام کامل مطالعات و نتایج به‌دست‌آمده باعث می‌شود تا پایان سال تصمیم روشنی از لحاظ سند ترافیکی گرفته شود، افزود: مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک می‌تواند موارد متعدد ترافیکی را تعیین‌تکلیف کند و در همین راستا بخشی از بودجه سال ۱۴۰۳ را برای حمل‌ونقل عمومی اختصاص خواهیم داد.
شهردار کرمان در ادامه بخشی از تصادفات را ناشی از کمبود روشنایی کافی در شهر دانست و گفت: شهرداری با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، برای روشنایی رینگ شهر اقدام کرده است و در همین راستا تاکنون رینگ شهر از پل شهید الله‌دادی تا میدان بیرم‌آباد با نور ال‌ای‌دی به شکل مطلوب روشن شده است.
شعرباف با اشاره به شناسایی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمان، از انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری برای ساخت پل‌های عابر پیاده در مسیر رینگ پیرامونی شهر خبر داد و با بیان اینکه ۸۰ دوربین کنترل ترافیک در شهر کرمان نصب می‌شود، تصریح کرد: اجرای دوربین‌ها نقش مهمی در بازدارندگی از تخلفات دارد؛ اعتبارات موردنظر تأمین شده و منتظر نصب دوربین‌ها هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.