امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:40 – رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: در پی دو حادثه رانندگی در محورهای رفسنجان متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر مجروح شدند. / ایسنا

7:41 – مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و زمستان سرد پیش رو، شخم و یخ آب زمستانه در کاهش جمعیت آفات در سال آینده نقش به سزایی دارد. / ایسنا

8:29 – فرماندار رودبار جنوب از بازگشایی تمامی محورهای مسدود شده ناشی از توفان شن در این شهرستان خبر داد. / ایرنا

9:30 – شهردار کرمان تاکید کرد: دفن اموات در آرامستان فعلی باید هرچه زودتر متوقف شود. / ایسنا

10:40 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز کاهش دما و برودت هوای سرد در سراسر استان کرمان پیش بینی می‌شود.

https://kermaneno.ir/?p=6304

11:۱۳ – نگرانی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در خصوص جذب نشدن اسناد خزانه استان درحالیست که گفته می‌شود اعتبارات تبصره‌ی ۱۹ در سال گذشته و امسال وصول نشده است.

احتمال برگشت اعتبارات استان| استاندار: ظلم به کرمان است

11:31 – فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک سارق معابر و اعتراف وی به 30 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 11 شهرستان کرمان خبر داد. / ایسنا

11:55 – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به پروژه جنگل‌کاری در شهرستان جیرفت، گفت: این پروژه در مساحتی برابر ۳۷۸ هکتار در منطقه تل سیاه شهرستان جیرفت و از محل اعتبارات ملی و استانی است.

اجرای پروژه جنگل‌کاری با مساحت بیش از ۳۰۰ هکتار در جنوب

12:03 – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از تحویل ۴۰ قلم شی تاریخی مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد به صورت داوطلبانه توسط یکی از اهالی فرهنگ دوست شهرستان رودبارجنوب به دادستانی این شهرستان خبر داد.

۴۰ شی‌ء تاریخی مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد تحویل دادستانی رودبارجنوب شد

12:18 – دادستان شهرستان شهربابک از پلمب یک فروشگاه بزرگ به دلیل احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در شهرستان شهربابک خبر داد. / باشگاه خبرنگاران جوان

12:20 – شهردار کرمان در بازدید از آرامستان جدید کرمان گفت: دفن اموات در آرامستان فعلی باید هرچه زودتر متوقف شود زیرا ممکن است به پردیسان قائم(عج) لطمه وارد شود.

توقف هرچه زودتر دفن اموات در آرامستان فعلی

13:04 – رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از خسارت سرمازدگی به ۷۰۰ هکتار از مزارع زیر کشت سیب‌زمینی شهرستان رودبارجنوب خبر داد. / ایرنا

13:20 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۲.۴۳۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز ‌یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ | افزایش قیمت سکه

13:24 – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توزیع یکهزار و ۷۰۰ تُن روغن خوراکی از ابتدای امسال تا کنون در هفت شهرستان جنوبی این منطقه خبر داد. / ایرنا

13:28 – تئاتر بوف کور، اقتباسی آزاد از کتاب بوف کور صادق هدایت، به کارگردانی محمدرضا حیدری از یکم بهمن در کرمان آغازشده و تا ۱۵ بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار علی معلم خانه هنر برگزاری می‌شود.

«بوف کور» نمایشی از محمدرضا حیدری با اقتباسی آزاد از شاهکار صادق هدایت

13:45 – اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان اعلام کرد: ۱۴۷ مدرسه در سراسر استان فاقد سرویس بهداشتی هستند، که کار ساخت سرویس برای آن‌ها شروع‌شده است.

اداره نوسازی مدارس: ۱۴۷ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در استان وجود دارد

14:32 – هیات مدیره باشگاه گل گهر همه‌ی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل گهر به میزان پنج درصد قرارداد خود، جریمه کرد.

جریمه کادر فنی و بازیکنان گل گهر| سهرابیان به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد

14:52 – جذب نشدن ۷۳ درصد از اعتبارات استان در سال ۹۹ درحالیست که گفته می‌شود دلیل آن استقبال نکردن پیمانکاران از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی است.

۷۳ درصد اعتبارات استان در آستانه برگشت به خزانه| نوسان قیمت‌ها، مانع استقبال پیمانکاران

15:17 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

بستری ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان | تعداد کل فوتی‌ها: ۲۴۲۹ نفر

16:20 – مردم پنج شهرستان جنوبی برای کارهایی از قبیل کالبدشکافی و…به دلیل نبود امکانات لازم باید به جیرفت مراجعه کنند.

نبود پزشک قانونی و رنج دوچندان پنج گنجی‌ها

16:41 – نماینده مردم کرمان در مجلس در خصوص ساخت و سازها در منطقه کوه‌های صاحب الزمان می‌گوید دو موضوع حفظ و حراست از مکان‌های تاریخی و توسعه مناطق همجوار آن‌ها باهم در تضاد نیستند و نباید یک‌ موضوع را به کلی رد و یا تایید کرد.

پورابراهیمی: حفاظت از میراث و توسعه در تضاد نیستند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63041
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.