امید صعود مس کمرنگ شد| سعدمحمدی پاسخگوی انتصاب مدیرعامل ضعیف باشد

مس کرمان مقابل آرمان گهر سیرجان در دربی لیگ یک فوتبال استان باخت و به رده سوم جدول سقوط کرد. شکستی که استعفای علی رمضانی مدیرعامل باشگاه را در پی داشت.

۷ بازی، یک برد و ۵ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن؛ این نتایج مس کرمانی است که تا هفته بیست و یکم با فاصله از رقبای خود در صدر جدول بود و مدعی اول قهرمانی. حالا اما روز به روز امید هوادارن برای صعود کمرنگ‌تر می‌شود.

سیر نزولی عملکرد محمدرضا مهاجری و نتایج مس کرمان در هفته‌های گذشته کاملا نمایان بوده. آن‌ها که نتوانستند فاصله امتیازی مناسب خود در صدر جدول را با رقبا حفظ کنند؛ دوئل برای حفظ صدر جدول را هم به رقبا باختند.

نارنجی پوشان کرمانی که پس از پنج هفته ناکامی در دیدار هفته قبل توانستند به برتری دست پیدا کنند؛ روز گذشته دوباره به روند ضعیف خود بازگشته و در دربی کرمان مغلوب آرمان‌گهر سیرجان شدند.

شاگردان محمدرضا مهاجری با شکست مقابل آرمان‌گهر ۴۶ امتیازی ماندند و به رتبه سوم جدول لیگ یک سقوط کردند؛ رتبه سومی که می توان گفت به لطف توقف سایر رقبا به دست آمده است.

اولین ترکش باخت مس استعفای علی رمضانی مدیرعامل باشگاه بود. کسی که از ابتدای انتصابش توسط سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس در هجمه انتقادات قرار داشت.

حالا پس لرزه‌های این انتصاب غیر حرفه ای ناامیدی هوادارن مس به صعود را در پی داشته و اعتراض آن ها به شرکت مس در پی این نتایج ضعیف در مقابل هزینه های بالا شدت گرفته.

آنچه نگرانی‌ها را بیشتر می‎‌کند بازی‌های دشوار مس در ادامه راه است. بازی‌هایی که در آن نام تیم‌های بادران، هوادار، استقلال خوزستان و ملوان دیده می‌شود.

عملکرد ضعیف در هفته‌های اخیر و راه دشوار مس برای صعود در ادامه در حالی است که همچنان شاعبه‌هایی چون حضور ۲ تیم کرمانی در لیگ برتر و نارضایتی برخی‌ها برای صعود مس ادامه دارد.

مس کرمان صدرنشین بازنده| مدیرعامل پاسخگوی پول‌های بر باد رفته باشد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72184
1 نظر
  1. علیرضا م می گوید

    وقتی پول مفت بهتون میرسه وقدرش را نمیدانید و نمک نشناس هستید همین میشود
    رفسنجانی ها اصلا راضی ندارند هزینه های باشگاه واستادیوم کرمان را بدهند به همین خاطر این باشگاه به کرمان خیر وبرکت ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.