آرمان‌گهر – مس| دربی حساس لیگ یکی کرمان

آرمان گهر سیرجان و مس کرمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

پنج هفته ناکامی  و از دست دادن 13 امتیاز فاصله‌ی امتیازی مس کرمان با تیم های مدعی را از بین برد و حتی موجب سقوط این تیم به رده ی سوم جدول شد.

با این حال مسی‌ها هفته ی گذشته در یک بازی سخت و نفس گیر 3-2 استقلال ملاثانی را شکست دادند و به لطف این پیروزی با تیم هوادار هم امتیاز شدند و اکنون با تفاضل گل کمتر تیم دوم جدول و مدعی صعود به لیگ برتر به حساب می آیند.

در مقابل آرمان گهر سیرجان که پس از شکست برابر شاهین بوشهر حالا با خطر سقوط رو به رو شده و برای بقا در این هفته باید به مصاف مس کرمانی برود که برای صعود تلاش می کند. شاگردن شهبا هم اکنون با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و نکته جالب تر اینکه در ۸ بازی پایانی یا بازنده بودند یا برنده.

چهارمین مصاف مس و آرمان گهر

تیم آرمان گهر سیرجان که دومین فصل حضور خود در رقابت های لیگ یک را تجربه می‌کند، سه بار با مس کرمان در جریان این رقابت‌ها بازی کرده است که حاصل آن دو پیروزی برای مس و یک تساوی بوده است.

اولین مصاف دو تیم به پنج شهریور سال 98 برمی گردد که دو تیم در ورزشگاه امام علی سیرجان به تساوی دو بر دو رسیدند که بهرام رشیدفرخی و یاسر فیضی گلزنان مس کرمان در این بازی بودند.

در دومین مصاف دو تیم که 29 دی ماه همان سال در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، تیم مس کرمان موفق شد با تک گل حسین شنانی به پیروزی برسد.

اما این نتیجه در بازی سوم رودروی دو تیم در دور رفت بازی های این فصل تکرار شد و تیم مس کرمان روز دوشنبه 6 بهمن ماه موفق شد در ورزشگاه باهنر با تک گل پیمان میری آرمان گهر را شکست دهد.

باید دید در چهارمین مصاف رسمی دو تیم که در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار خواهد شد، چه نتیجه ای در پایان نود دقیقه برای آن ها ثبت می‌گردد.

دیدار دو تیم روز سه شنبه ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72117
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.