معاون عمرانی استاندار کرمان: امروز قطعی آب، برق و ارتباطات مناطق سیل‌زده برطرف می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: تمامی راه‌های ارتباطی منطقه شهداد بازگشایی شده است.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود: حدود 25 مسیر از روستاهای شهداد بر اثر سیل مسدود شده بود که به گفته‌ی مسوولین محلی و راهداری همه مسیرها باز شده است.

وی ادامه داد: سیل اخیر خسارت‌هایی به خانه‌های مردم،  باغ‌های کشاورزی و دام‌های آنها زده است.

به گفته معاون استانداری کرمان میزان خسارت‌ها هنوز برآورد نشده و بعد از بررسی اعلام می‌شود.

آیت اللهی موسوی عنوان کرد: پیگیری و هماهنگی لازم برای امداد رسانی از طریق مسیرهای زمینی انجام شده و از دیروز هم با کمک هلال احمر و حضور به موقع توانستیم امکانات و نیازهای اولیه را برای روستاهایی که آب‌گرفتگی داشتند برسانیم.

او اضافه کرد: تعدادی چادر نیز از شب گذشته بین مردم روستاهایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند توزیع شد که بتوانند شب را سپری کنند و امروز خانه‌های آنها از گل و لای پاکسازی شود.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده مانند قطعی آب و برق و ارتباطات مخابرات گفت: این قطعی به دلیل قرارگیری کابل‌ها در مسیر رودخانه بوده که در سیلاب دچار مشکل شدند و طبق آخرین گفته‌ها قرار است تا آخر وقت امروز همه این مسائل حل شود.

معاون استانداری کرمان افزود: گزارش شده که تعدادی از قنوات خسارت مختصری دیده‌اند که بعد از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای ابتدایی و اولیه انجام شده، عنوان کرد که تصمیمات خوبی دیروز در جلسه بحران فرمانداری گرفته شد که امیدواریم اجرایی شوند.

آیت‌اللهی موسوی گفت: از امروز دانشگاه دامپزشکی مجموعه مدیریت نیز برای انجام عملیات بهداشتی محیط در منطقه حضور دارند تا مشکلی برای بیماری ایجاد نشود.

این خبر متعاقبا تکمیل می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47469
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.