ستاد استانی کرونا خاصیتش را از دست داده است


کرونای انگلیسی در سیرجان

یک منبع آگاه به خبرنگار «کرمان‌نو» گفته است یک مورد بیمار مبتلا به کووید۱۹ از نوع جهش یافته انگلیسی در سیرجان شناسایی شده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار «کرمان‌نو» گفته است یک مورد بیمار مبتلا به کووید۱۹ از نوع جهش یافته انگلیسی در سیرجان شناسایی شده است.

در روزهای گذشته خوزستان بیشترین شیوع کرونای انگلیسی را داشته است. همچنین در روزهای گذشته ۲ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده بود.

سابقه ارتباطات بین سیرجان و بندرعباس در ماههای گذشته از جمله مهرماه که وضعیت بحرانی در سیرجان را شاهد بودیم، هر زمان هرمزگان دچار پیک بیماری شده است با فاصله‌ای سیرجان و کرمان هم گرفتار افزایش تعداد بیماران شده است.

عادی‌انگاری برخی از مدیران در هفته‌های گذشته موضوعی است که نگارانی برای پیک جدید بیماری در روزهای پایانی سال کرمان را بیشتر کرده است.

در همین ارتباط وزیر بهداشت روز گذشته با گلایه از برخی مسئولان در کشور گفته بود: مدت‌هاست می‌گویم خودتان را برای یکی از سخت‌ترین یورش‌های ویروس جهش‌یافته آماده کنید. دیگر امروز این ویروس همه جا هست. مردم بدانند که این ویروس علیرغم حرف انگلیسی‌ها، هم قدرت سرایت و هم قدرت مرگ‌زایی چند برابری دارد و هم جوان‌ترها را بیشتر گرفتار می‌کند.

هر چند در روزهای گذشته اتاق اصناف سیرجان خبر از اعمال محدودیت‌های کرونایی در مشاغل گروه ۳ و ۴ در سیرجان داده است و استاندار در همایش فرمانداران بر موضوع جدی گرفتن کرونا تا آخر عمر دولت تاکید داشته است، اما به نظر می‌رسد ستاد کرونا پس از شروع به کار زینی‌وند در سه ماه گذشته خاصیت سابق خود را از دست داده است و تنها محلی برای قرائت مصوبات ستاد ملی کرونا شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65290
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.