در دیدار استاندار کرمان و مدیرکل دیوان محاسبات استان تاکید شد


اراضی معطل در دست سرمایه‌گذاران تعیین تکلیف می‌شوند

در دیدار استاندار کرمان و مدیرکل دیوان محاسبات استان بر تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌گذاران و واگذاری آنها تاکید شد.

به گزارش کرمان‌نو به قل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و مباحث متعددی از جمله تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌گذاران، استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه، پیگیری حقوق دولتی معادن و غیره مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
استاندار کرمان عنوان کرد: ظرفیت‌های بزرگی در قانون بودجه دیده شده که دستگاه‌ها می‌توانند برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها از آن استفاده کنند.
فداکار، پیگیری برای جرائم قطعی شده و حقوق دولتی معادن را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حضور دیوان محاسبات در نشست شورای برنامه‌ریزی و معادن استان، نکات و مباحث مرتبط با دستورالعمل‌ها و اقداماتی که باید صورت گیرد به مدیران ارائه شود.
مسعود کاشی مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در این دیدار عنوان کرد: دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های نظارتی قطعا در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند و در کنار کار اصلی حسابرسی شرکت‌ها و مجموعه‌های دولتی، بحث کنترل انضباط مالی در شرکت‌های سهامدار دولتی هم انجام می‌دهد.
وی بیان کرد: کنترل و بررسی اجرای دقیق تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ پرداختی به دستگاه‌ها به بهترین نحو که منجر به تولید شوند، پیگیری جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌ها، استفاده از بخش غیردولتی در تکمیل پروژه‌ها و انتشار اوراق مشارکت توسط دستگاه‌ها در جهت پیشبرد و سرعت عمل پروژه‌های عمرانی، فروش اموال مازاد توسط دیوان محاسبات بررسی می‌شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103491
1 نظر
  1. sedayezarand می گوید

    عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.