استاندار کرمان با تاکید بر مدیریت آب شرب عنوان کرد


از آب شرب برای باغبانی استفاده می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه مخزن جهت تأمین آب شرب شهر تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: در مسئله آب، باید مدیریت جدی صورت گیرد، چرا که شاهد هستیم از آب شرب برای مصارف کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود لذا باید با قاطعیت این مسئله ساماندهی انجام گیرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر،  محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار با فرماندار کرمان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر محی‌آباد پس از شنیدن صحبت‌ها و درخواست اعضای جلسه گفت: در خصوص تعیین تکلیف سند اراضی محی‌آباد باید طبق قانون مسئله پیگیری و مشکل مردم حل شود.

وی افزود: طراحی و ساخت ورودی شهر محی‌آباد نیز باید طبق عکس‌های هوایی موضوع بررسی گردد تا کمترین آسیب متوجه طبیعت شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه مخزن جهت تأمین آب شرب شهر تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: در مسئله آب، باید مدیریت جدی صورت گیرد، چراکه شاهد هستیم از آب شرب برای مصارف کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود لذا باید با قاطعیت این مسئله ساماندهی انجام گیرد.

سیدمصطفی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: در خصوص ورودی شهر محی آباد طرح آن بررسی و با انجام کار کارشناسی یک تصمیم منطقی و مناسب گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105139
1 نظر
  1. Ali می گوید

    آقای استاندار شما تشریف ببرید جلوی این افغانی ها را بگیرید که از آب شرب فرش و قالی می‌شویند و ۵۰ در آب کشور را همین افغانی ها هدر می‌دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.