استاندار: محدودیت‌ها تشدید و تیم‌های نظارتی تشکیل شود

استاندار کرمان با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی در آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی گفت: هیچ کوتاهی در اجرای این طرح پذیرفته نیست.

استاندار کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گفت: تصمیمات جدید از امروز اجرا و الزام اجرای آن فرمانداران هستند.

زینی‌وند تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کم‌کاری مدیران و فرمانداران را در این زمینه گزارش دهد.

او ادامه داد: این که برخی شهرستان‌ها ایست و بازرسی ندارند قابل قبول نیست، تا پایان امروز باید همه ایست و بازرسی‌ها ایجاد شود.

استاندار گفت: وضعیت خیلی خطرناک است و نمودارها آدم را وحشت زده می‌کند؛ ملاک رنگ‌بندی نیز تنها نرم افزار ماسک است.

او با بیان اینکه بر اساس اخباری که داریم شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند به‌زودی نارنجی و بعد قرمز می‌شوند عنوان کرد: همه امکانات دولتی شهرستان‌ها در اختیار اعمال محدودیت‌ها قرار بگیرد و دستگاه‌ها با هم تعامل کنند.

زینی‌وند افزود: در ایست و بازرسی‌ها ماشین‌ها برگردانند شوند و محدودیت شبانه با شدت و با جریمه اعمال شود و دستگاه قضایی برهمه  نظارت داشته باشد.

او با اشاره به مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی گفت: مسول اجرای طرح شهید سلیمانی سپاه است و تعزیرات، اصناف، صمت، هلال احمر و بسیج، علوم پزشکی، فرمانداری‌ها هم همکاری داشته باشند.

استاندار به همه مدیران و فرماندارن اخطار داد هیچ کوتاهی در اجرای این طرح پذیرفته نیست، اگر مدیری نمی‌تواند محدودیت‌های کرونایی را به خوبی اجرا کند استعفا دهد؛ تا مدیران و فرماندارن در میدان نباشد کار پیش نمی‌رود.

هیچ روستایی بدون شورا نماند

استاندار کرمان با اشاره به وجود ۸ هزار و ۹۰۹ نفر کرسی شورا و ثبت نام ۶ هزار نفر گفت: هیچ روستایی نباید بدون شورا بماند.

زینی‌وند ادامه داد: روستایی که بدون شورا بماند کار مضاعفی برای فرمانداران است؛ حتی یک روستا بدون شورا نماند.

زینی‌وند گفت: برای اینکه یک شورا تشکیل شود حداقل ۶ نفر در انتخابات باید حضور داتشه باشند؛  بخشدارها لیست شوراها را به روز کنند و جاهای خالی پر شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68059
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.