معاون قوه قضائیه:


اقدام فوری جهت رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و نماینده ویژه قوه قضائیه در جریان سفر به شهرستان شهربابک مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور صبح امروز در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون‌آباد در جلسه‌ای با حضور امام‌جمعه، رئیس دادگستری و سایر مقامات محلی حضور یافت.

بابایی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: رسالت ویژه قوه قضائیه حمایت از تولید، صنعت و اشتغال است.

او افزود: به‌منظور رشد تولید می‌بایست شورای اقتصادی شهرستان با همکاری رئیس دادگستری و دادستان تشکیل شود تا پس از بررسی و دسته‌بندی، اهم مسائل و مشکلات را جهت حل‌وفصل به شورای‌عالی اقتصادی قوه قضائیه اعلام نمایند.

معاون قوه قضائیه اظهار داشت: حفظ و حراست از محیط‌زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد.

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در خاتمه پس از بررسی مسائل و ابهامات مرز سیاسی و ثبتی شهرستان شهربابک با شهرستان‌های مجاور ضمن اتخاذ تصمیماتی تأکید کرد: به‌منظور تسریع در امر حدنگاری و صدور اسناد مالکیت به‌ویژه اراضی کشاورزی، کارگروه ویژه‌ای با حضور متولیان حوزه زمین تشکیل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110468
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.