امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:51 – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان خطاب به شکارچیان گفت: برای شکار هر راس قوچ، میش، کل و بز نر ۲۵ میلیون تومان و برای هر گونه شکار ماده این نوع حیوانات ۷۵ میلیون تومان جریمه برای شکارچیان در نظر گرفته شده است. / ایسنا

9:17 – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: از ابتدای تیرماه عرضه نفت سفید و نفت ‌گاز در استان کرمان صرفا به صورت الکترونیکی بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال این ویروس از طریق کالابرگ های کاغذی، دیگر این کالا برگ ها صادر نمی شود و افراد می توانند با استفاده از کارت های بانکی خود سهیمه نفت و گاز خود را دریافت کنند. / ایسنا

10:30 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و احتمال وقوع طوفان در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ | احتمال وقوع طوفان در استان

10:40 – طرح مالیات بر خانه‌های خالی برای بررسی کارشناسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.

ارجاع طرح «مالیات بر خانه‌های خالی» به کمیسیون اقتصادی

11:26 – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از فوت یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

تعداد افراد فوت شده بر اثر کرونا در سیرجان به ۱۷ نفر رسید

11:34 – طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ مورد مبتلای جدید به کرونا در جنوب استان شناسایی شده‌اند.

۲۶ مورد مبتلای جدید کرونا در جنوب استان

12:05 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۹ تیر ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:30 – سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: طبق مصوبه شورای سیاست گذاری، سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری برگزار نمی‌شود.

لغو برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

12:39 – مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز گمانه زنی برای تعیین عرصه وحریم تپه مهر نگار در شهر نگار از توابع شهرستان بردسیر خبر داد.

آغاز گمانه زنی برای تعیین عرصه و حریم تپه مهر نگار

13:43 – دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت،در اظهار نظر اخیر خود، ماسک را از هر واکسنی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ موثرتر دانست و اعلام کرد ماسک تا ۹۵ درصد از ابتلا به این بیماری جلوگیری می‌کند.

ماسک بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا

14:19 – طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ورزش بازرسی از باشگاه‌های ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از در سراسر استان و شهر کرمان آغاز شد.

آغاز بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.