امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای یکشنبه 11 اسفند 98

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:12 – شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابرعمومی و سطح شهر ابراز نگرانی کرد. / ایسنا

8:11 – رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از تلاش چهار ساعته امدادگران این جمعیت برای نجات جان ۲ جوان مفقود شده در کوه‌های روستای دَره دُر این شهرستان خبر داد. / باشگاه خبرنگاران جوان

9:00 پادگان‌ها به عنوان مکان‌هایی که می‌توانند کانون انتشار ویروس باشند همچنان حجم عظیمی از سربازان را در خود جای داده و جمعی از والدین را چشم انتظار تصمیمات عاجل شورای تامین در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گذارده است. / ایرنا

9:19- نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس یازدهم باید جراحی های بزرگ اقتصادی را آغاز بکند و از ساختار سنتی در اقتصاد خارج شده و متناسب با ظرفیت هایی که داریم بتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم. / ایسنا

9:43 – به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ۲۰۱۹ (covid-19) در استان کرمان، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد.

انجام تمامی خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب به‌صورت غیرحضوری

10:23 – فرماندار کهنوج با اشاره منفی بودن موارد مشکوک به کرونا در جنوب کرمان گفت: ورودی های شهرستان توسط مرکز بهداشت کنترل می‌شود.

موارد مشکوک به کرونا منفی بودند | ورودی‌های کهنوج کنترل می‌شود

10:47 – بر اساس پیش‌بینی های انجام شده و رصد هجوم ملخ در آفریقا توسط فائو احتمالا امسال حدود ۲۵۰هزار هکتار از اراضی استان کرمان درگیر ملخ‌های صحرایی می‌شود.

ملخ های صحرایی در راه کرمان

11:42 – رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در این دانشگاه کمبود پرستار داریم اما این کمبود در حد بحران نیست و داریم پوشش می‌دهیم.

کمبود پرستار داریم اما پوشش می‌دهیم

11:43 – رییس شورای شهر کرمان گفت: این هفته نشست عمومی شورای شهر به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.

برگزاری غیرعلنی نشست شورای‌شهر کرمان به علت کرونا

12:02 – فرماندار رودبار جنوب کرمان گفت: تاکنون مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان رودبار جنوب مشاهده نشده است.

تاکنون مورد مشکوکی در رودبار جنوب نداشتم

12:14 – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از لغو برنامه‌های عمومی شامل همایش ها، نشست ها و جشن ها در سالن های تاسیسات گردشگری استان کرمان خبر داد.

لغو برنامه‌های عمومی میراث فرهنگی کرمان

12:20 – شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابرعمومی و سطح شهر ابراز نگرانی کرد.

شهردار جیرفت: کمبود مواد ضدعفونی کننده داریم

13:21 – استاندار کرمان می‌گوید در کرمان تولید گوشت قرمز از مصرف آن بیشتر است در حالی که رییس اتحادیه قصابان از واردات دام از استان‌های دیگر به کرمان خبر می‌دهد.

تولید گوشت قرمز در کرمان کافی است؟

13:47 – مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، در حال حاضر پذیرش افراد جدید در کمپ ماده ۱۶ یا همان مرکز ترک اعتیاد اجباری، انجام نمی‌شود.

بهزیستی کرمان: پذیرش جدید در کمپ ترک اعتیاد اجباری نداریم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.