امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای یکشنبه 25 اسفند 98

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

۸:۲۵ –  فرزانه برخوری گفت: مرغ های وارداتی تاریخ مصرف که از کشور ترکیه هستند در سطح شهر جیرفت در حال فروش می باشند بنابراین همشهریان در خرید مرغ منجمد دقت کنند. / شبستان

8:53 – جانشین فرمانده انتظامی ریگان از اجرای طرح کنترل ویروس کرونا در محور ریگان – ایرانشهر و چابهار خبر داد . / باشگاه خبرنگاران جوان

9:07 – یک پزشک متخصص زنان و زایمان گفت: تنها شعار اصلی و بهترین راه مقابله با کرونا ماندن در خانه است و مادران باردار باید حتی از مراجعه به پزشک خودداری کنند، به جز در موارد اورژانسی یا زایمان که دیگر چاره ای نیست. / ایسنا

10:26 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید و گردو خاک در برخی مناطق و بارش پراکنده باران در استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | بارش پراکنده باران در استان

10:37 – بیمار صفر به نخستین انسان بیماری گفته می‌شود که به بیماری ویروسی یا میکروبی خاصی آلوده شده باشد، به گفته مقامات چینی این فرد یک مرد از استان «هوبئی» است.

شناسایی بیمار صفر کرونا در چین

10:40 – انجمن موسیقی استان کرمان مسابقه نوازندگی (تکنوازی و گروه‌نوازی) و خوانندگی در فضای مجازی راه اندازی کرده است.

مسابقه مجازی نوازندگی و خوانندگی در کرمان

11:09 – سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره جزئیات ارائه بسته معیشتی کرونا توضیحاتی داد؛شناسایی مشمولان این بسته بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

چه کسانی بسته معیشتی کرونا می‌گیرند؟

11:30 – تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های ایران به دلیل شیوع گسترده کروناویروس در کشورمان، مشکلات بیشماری را به نظام آموزشی کشور تحمیل کرده.

تاثیر کرونا بر نظام آموزشی (۲)| مرکز پژوهش‌ها: آموزش مجازی جایگزین مدرسه نیست؛ تقویم سال تحصیلی تغییر کند

11:46 – به منظور مقابله با شیوع کرونا در ستاد ملی تصمیم گیری شد، تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی تا پایان فروردین لغو شدند.

تعویق دوباره بازی‌های مس کرمان و مس نوین| لغو تمامی بازی‌ها تا پایان فروردین

11:46 – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آغاز جانمایی و استقرار تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

استقرار تیم های عملیاتی آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال

12:24 – با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل در آستانه ورشکستگی قرار گرفته و بیش‌تر از همیشه نیازمند حمایت مسوولان هستند.

بیماری و بیکاری هردو جان می‌گیرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44936
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.