سونامی در ورزش سیرجان


باشگاه فوتسال گهرزمین سیرجان منحل شد

با تصمیم اعضای مجمع عمومی شرکت گهرزمین باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت منحل شد.

به گزارش کرمان‌نو، روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه بود که اخباری مبنی بر انحلال باشگاه گهرزمین سیرجان در فضای مجازی منتشر شد.
بر اساس شنیده‌ها صبح روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه مجمع عمومی شرکت گهرزمین (سهامی عام) در سالن همایش‌های هتل المپیک برگزار گردید و خبر انحلال این باشگاه از فعالیت در ورزش حرفه‌ای منتشر شد.
این اتفاق تلخ در حالی افتاد که گفته می‌شود اعضای سیرجانی هیئت مدیره در این مجمع در تلاش بودند تا ادامه روند باشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به ورزش شهرستان همچنان پابرجا باشد اما اعضای مجمع با قاطعیت رای به منحل نمودن این باشگاه داده و فعالیت در حوزه ورزش کارگری را مجاز دانستند.
مدتی قبل هم واگذاری باشگاه آرمان‌گهر اعلام شد و با حواشی زیادی در فضای مجازی روبرو شده بود و حالا نوبت به گهرزمین رسیده و این باشگاه سیرجانی نیز منحل شد.
این اتفاقات تلخ برای ورزش سیرجان بسیار نگران کننده است و باید دید واکنش مسئولین سیرجان در این رابطه چیست؟
بهروز اسدی کاپیتان تیم گهرزمین در مصاحبه‌ای با تحلیل ورزشی نسبت به این انحلال واکنش نشان داد و گفت:«من به عنوان بازیکن و نماینده همه جوان‌های این شهر گله‌مندم از کسانی که در جاهای دیگر نشستند و دارند قهوه و چایی می‌خورند و برای بچه‌های ورزشکار این شهر تصمیم می‌گیرند، که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است.»
وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: «این تیم با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و در اولین حضور رتبه‌ی پنجم را کسب کرد. چه فکری برای ورزشکاران سیرجانی در رشته‌های مختلف دارید؟ تکلیف جوانانی مثل ما که حرفه‌ای ورزش می‌کنند چیست؟ مگر چه اتفاقی افتاده که به فکر منحل کردن این تیم افتادید؟ صعود به لیگ برتر در رده‌ی بزرگسالان کم بود؟ قهرمانی امید و جوانان در کشور کم بود؟ رتبه پنجمی در اولین سال حضور در لیگ برتر کم بود؟ چه کسی پاسخگوی نسل جوان و امید و بزرگسال فوتسال این شهر است؟»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103317
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.