تبدیل سالن ورزشی شهرداری به انبار| مشرفی: کاربری سالن حفظ شود

«علی‌اکبر مشرفی» عضو شورای شهر کرمان با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی شهر کرمان نسبت به تغییر کاربری سالن ورزشی شهرداری در بلوار آزادگان انتقاد کرد.

در نشست ۲۶ بهمن شورای شهر کرمان مصوب شد با پرداخت خسارت هزینه اجاره به مسئول فعلی سالن ورزشی شهرداری در بلوار آزادگان، شهرداری از این سالن به‌عنوان انبار استفاده کند.

«علی‌اکبر مشرفی» عضو شورای شهر کرمان با اشاره به سرانه ورزشی پایین شهر کرمان به این موضوع انتقاد کرد و گفت: «بهتر است کاربری ورزشی سالن حفظ شود و شهرداری از جای دیگری برای انبار استفاده کند. «حسین چناریان» هم در این مورد گفت: «یکی از دلایلی که برق سالن قطع بوده استفاده برای همین موضوع (انبار) بوده است.»

شهردار کرمان در این مورد توضیح داد که این سالن قبلاً هم در اختیار سازمان آتش‌نشانی بوده و سالن دیگری در محدوده شهربازی آزاد می‌شود.

شهردار کرمان در بخش دیگری از نشست شورای شهر از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی شرف‌آباد کرمان خبر داد و گفت: «قرارداد پروژه با قرارگاه شهید رجایی انجام‌شده و مطالعات در حال انجام است. 20 اتوبوس جدید خریداری‌شده که وارد کرمان شدند و آخر هفته با حضور مسئولان استان کرمان از آنها رونمایی می‌شود.»

وی با بیان اینکه سمپوزیوم مجسمه‌سازی در فروردین ‌ ماه سال آینده در شهر کرمان برگزار می‌شود گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا تمام عوارض اصناف بخشیده شد و اجازه ندادیم بر مردم فشاری تحمیل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64680
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.