رئیس انجمن ملی خرما:


تحمل رقابت‌پذیری دستاورد پاویون کرمان در «اگروفود ۲۰۲۳»

محسن رشیدفرخی گفت: یکی از جنبه‌های پاویون کرمان در نمایشگاه «اگروفود 2023» که به‌صورت جمعی برگزار شد، تحمل رقابت‌پذیری بود و همه غرفه‌ها با هم همکاری مناسبی داشتند.

محسن رشیدفرخی رئیس انجمن ملی خرما در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران گفت: نمایشگاه‌ها ویترین‌های صادراتی و بازارهای داخلی و خارجی کشور هستند.
او ادامه داد: شکل‌گیری نمایشگاه‌ها می‌تواند زیر مجموعه اتاق‌های بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و یا خانه صنعت، معدن و تجارت باشد که تفاوتی ندارد، مهم ایجاد یک محیط رقابتی است و برگزاری نمایشگاه‌ها سالم‌ترین رقابت را در عرصه بین‌المللی ایجاد می‌کند.
رشید فرخی در خصوص وضعیت «اگروفود 2023» گفت: همه استان‌ها چه در بحث انجمن ملی خرمای ایران و چه غرفه‌های استان کرمان در بازارهای داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور موفقی داشتند. غرفه‌داران هم از نمایشگاه راضی بودند، البته کار بدون عیب‌وایراد وجود ندارد و تا کاری انجام نشود ایراد آن مشخص نمی‌شود.
رئیس انجمن ملی ادامه داد: حالا که این نمایشگاه برگزار شده واحدها می‌دانند سال‌های بعد چطور حضور پیدا کنند، و چراغ راهی برای موفقیت‌های بعدی در نمایشگاه‌های آینده می‌شود.
او در خصوص ایده برگزاری جمعی پاویون کرمان گفت: یکی از جنبه‌های پاویون کرمان در نمایشگاه امسال تحمل رقابت‌پذیری بود. نمایشگاه‌ها این حسن را دارند که تحمل رقابت‌پذیری را در عرصه بین‌الملل و داخلی بالا ببرند. برگزاری جمعی بسیار خوب بود و همه غرفه‌ها با هم همکاری مناسبی داشتند.
رشید فرخی افزود: این نوع برگزاری یکی از اولین نمونه‌ها در بحث رقابت‌پذیری، خرد جمعی و جمع‌گرایی است که این فرهنگ را هم تقویت می‌کند. ان‌شاءالله باعث افزایش تحمل رقابت‌پذیری ما در همه مسائل بشود.
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته 26 تا 29 خرداد در تهران برگزار شد و از استان کرمان ١٣ واحد در پاویون انجمن تخصصی صنایع همگن غذایی استان حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105672
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.