رفسنجانی‌ها هر روز بهتر از دیروز| ربیعی از مس طلا ساخت

بررسی عملکرد مس رفسنجان نشان می‌دهد علی‌رغم نوسان زیاد در هفته‌های ابتدایی لیگ، شاگردان محمد ربیعی در ۶ هفته اخیر جزو ۴ تیم برتر بوده و روند رو به رشدی داشته‌اند.

حمزه سلمانی| مس رفسنجان که شروع نامطمئنی در لیگ امسال داشت هر چه از لیگ گذشت بهتر شد. بررسی آمادگی تیم‌ها و عملکرد آن‌ها در ۶ بازی آخرشان بر اساس سایت متریکا نشان می‌دهد مس رفسنجان بعد از استقلال، سپاهان و پرسپولیس در رده چهارم قرار دارد. ۳ برد،  ۲ تساوی و یک باخت روند رو به رشد شاگردان محمد ربیعی را نشان می‌دهد.

Screenshot 62 2
منبع متریکا

نارنجی پوشان در آخرین بازی لیگ با  درخشش نوشی صوفیانی دروازه‌بان خود شهر خودرو را در مشهد شکست دادند. نوشی صوفیانی در این بازی با ۶ مهار موفق و نمره متریکا ۸.۳۰ بهترین بازیکن زمین شد.

Screenshot 63

هفته سیزدهم مسی‌های رفسنجان در آبادان صنعت نفت رده بالایی را در حالی متوقف کردند که مس رفسنجان در همه آمارهای فنی بازی برتر بود. اوج درخشش مسی‌های رفسنجان در هفته‌های اخیر، شکست پرگل پیکان در تهران بود. در روزی که شاگردان محمد ربیعی توانستند نخستین شکست خانگی پیکان را با نتیجه ۳ بر ۲ تحمیل کرده و با نمره ۷.۷ بهترین تیم هفته شوند.

Screenshot 64

هفته یازدهم مس کار آسانی داشت و با یک گل  ماشین سازی را شکست داد و در هفته دهم فولاد خوزستان را در اهواز متوقف کرد. تنها شکست مسی‌های رفسنجان در ۶ هفته اخیر نیز مقابل سپاهان رقم خورد.

با این نتایج حالا مس رفسنجان که از هفته دهم باختی در کارنامه خود ندارد با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول قرار گرفته است. حریف بعدی نارنجی پوشان اما پرسپولیس است. این بازی عقب مانده از هفته نهم ۲۱ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و شاگردان یحیی گل محمدی کار سختی مقابل تیم رو به رشد مس رفسنجان خواهند داشت.

Screenshot 65

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64030
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.