پیروزی مس رفسنجان مقابل شهرخودرو| ربیعی با سوغات ۳ امتیازی از مشهد برگشت

مس رفسنجان در مشهد توانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد و با یک گل از سد شهرخودرو بگذرد تا با 19 امتیاز، موقتا در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

تیم‌های صنعت مس رفسنجان و شهرخودرو خراسان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت، شاگردان ربیعی موفق شدند با نتیجه ۱ بر صفر پیروز شوند.

در این دیدار، فراز امامعلی مهاجم 26 ساله رفسنجانی ها باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا او نیز همچون مس، در هفته های اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان داده و در جدول گلزنان لیگ برتر، 4 گله شود.

امامعلی که در نقل و انتقالات امسال، پس از سالها از پیکان جدا و راهی مس رفسنجان شد، در هفته های ابتدایی نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد ولی رفته رفته در این تیم جا افتاد و امروز موفق شد به تنهایی نهمین امتیاز را برای تیمش کسب کند.

دو تیم مس و شهرخودرو امروز در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که تیم میزبان با ۱۸ امتیاز رتبه نهم جدول رده‌بندی را در اختیار داشت و شاگردان محمد ربیعی با ۱۶ امتیاز در رده ۱۲ام قرار داشتند.

برای هر دو تیم، پیروزی در این مسابقه می‌توانست آرامش چندهفته‌ای را به‌همراه داشته باشد که درنهایت این رفسنجانی‌ها هستند که با دست پر به خانه بازخواهند گشت.

گفتنی است؛ پیش از آغاز این دیدار، به احترام درگذشت علی انصاریان، یک‌دقیقه سکوت برقرار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63986
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.