پس از تصویب برگزاری مجازی امتحانات دانشگاه ازاد در ستاد کرونای استان


رییس دانشگاه آزاد کرمان: تصمیم نهایی با ستاد مرکزی دانشگاه آزاد کشور است

رئیس دانشگاه آزاد کرمان در توضیح مصوبه ستاد کرونای استان مبنی بر برگزاری مجازی امتحانات این دانشگاه گفت: این مصوبه نیاز به تایید ستاد مرکزی دانشگاه آزاد دارد.

در جلسه امروز شنبه ۱۷ خرداد ستاد مقابله با کرونای استان کرمان که به  ریاست استاندار برگزار شد مصوب گردید تمامی امتحانات دانشگاه آزاد در همه مقاطع به صورت مجازی برگزار شود.

این در حالی است که  ستاد مرکزی دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای اعلام کرده بود به غیر از شهرهای قرمز امتحانات را به صورت حضوری برگزار می کند.

این اختلاف نظرها باعث سردرگمی دانشجویان شده است.

از طرفی با اوج گیری دوباره شیوع کرونا استان کرمان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد کرمان می گوید: در جلسه ستاد کرونای مقرر شد نامه ای از طرف ستاد به دانشگاه زده شود و دانشگاه موضوع برگزاری مجازی امتحانات را به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد منعکس کند.

منظری توکلی با بیان این که دستورات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با نظر رئیس جمهور گرفته می شود تاکید کرد‌: تصمیم نهایی شیوه برگزاری امتحانات با ستاد مرکزی دانشگاه آزاد است.

وی  ادامه داد: بر این اساس تصمیم فعلی دانشگاه به این صورت است که در مناطق قرمز، دانشگاه آزاد ملزم به برگزاری امتحانات برخط است،‌ کلیه دروس معارف و دروس عمومی نیز بر خط برگزار شده و در شهرستان های سفید مطابق با تصمیم ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد: یکی از نگرانی های برگزاری امتحانات آنلاین این است که  قریب به  ۲۸ درصد دانشجویان زیر ساخت لازم را برای امتحان آنلاین را ندارند. و دروسی هم که برگزار شده نیر به صورت آفلاین بوده است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50568
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.