ظهر امروز چهارشنبه رادان وارد کرمان شد


سفر رادان به کرمان

احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت با استقبال استاندار، فرمانده انتظامی، فرماندار و جمعی از مسئولان استان وارد کرمان شد.

به گزارش کرمان‌نو، فرمانده کل انتظامی کشور بعد از ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان مجموعه ورزشی و آبی این ستاد را افتتاح کرد.

این مجموعه ورزشی و آبی، با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار و با ۲ هزار ۵۰۰ مترمربع فضای ورزشی بسته و ۴هزار مترمربع فضای روباز احداث شده است.

این مجموعه ورزشی دارای استخر، جکوزی، سونای خشک، سونای بخار و سالن بدنسازی است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در گلزار شهدای کرمان از دیگر برنامه‌های فرمانده انتظامی کل کشور در کرمان است.

فرمانده کل انتظامی کشور که صبح امروز به استان هرمزگان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به شهادت دلاورمردان فراجا در طی ۲ ماهه ابتدای امسال، اظهار داشت: قطعا سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود و سالی سخت پیش رو خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر هم به اقتصاد و هم به ایجاد اشتغال در کشور صدمه می زند، گفت: با تقویت امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی و دریابانی استان هرمزگان، عرصه بر قاچاقچیان کالا و سوخت و مواد مخدر تنگ تر خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104436
3 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام و درود بر رادان و ناظری عزیز تلاش تون ستودنی است.

  2. مسعودی می گوید

    سلام من از نیروی انتظامی میخواهم پمپ بنزین های شهرهای اطراف کرمان مثل گلباف نظارت کنید کامیون داران بدون کارکرد مخزن ها را پر میکنند توجاده بم التماس خرید میکنند ولی حاضر نمیشن یک بار برای یک مسلمان بیارن کامیون خریده فقط از سوخت آن استفاده کنند یک پمپ بنزین در شهر کوچک مگر چند کامیون در اون شهر هست که ظرف۲۴ساعت میگه گازوئیل تمام شده ۳۰هزار لیتر خیلی منتهی قاچاقچی می‌فروشند صدای مردم بشنوید جلوی دزدان خصوصآ پمپ بنزین ها را بگیرید دوربین نسب کنید

  3. مسعودی می گوید

    از سردار رادان میخواهم فکری بحال سوخت کنه چون خود … باج گیره خود …. ساعت خروج با قاچاقچی سوخت هماهنگ میکنه فکر نکنید همه …. گل و بلبلند خیر پول فریب میدهد چون گرانی هسته مجبوره از پستش غیره قانونی استفاده کند … ۲۰لیتر میگره تحویل میدهد تانکری رد می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.