شهر خودرو – گل گهر| سیرجانی‌ها در تلاش برای کسب سهمیه آسیایی

گل‌گهر سیرجان در بازی معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز از ساعت 19 به مصاف شهرخودرو مشهد می‌رود تا در صورت پیروزی یک گام دیگر در مسیر کسب سهمیه آسیایی بردارد.

گل‌گهر سیرجان در حالی به این دیدار می‌رود که در سال جدید نتایج خوبی گرفته و می‌تواند با پیروزی مقابل شهر خودرو فاصله خود را با استقلال تهران و آلومینیوم اراک بیشتر کرده و به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشد.

گل گهر سیرجان هم اکنون با 22 بازی و 35 امتیاز با تفاضل گل بیشتر و یک بازی کم تر نسبت به آلومینویم در رده سوم جدول قرار دارد.

آلومینویم اراک با 23 بازی و 35 امتیاز در رده چهارم و استقلال با 21 بازی و 34 امتیاز در رده پنج قرار دارند.

در مقابل شهر خودرو با 21 بازی و 25 امتیاز برای بقا می‌جنگد.  شاگردان مهدی رحمتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر با یک گل به آلومینیوم اراک شکیت خوردند.

بازی رفت ۲ تیم در سیرجان با نتیجه ۳‌ بر ۱ به سود میزبان به پایان رسید و اتفاقا در آن مسابقه ستاره مشهدی کار را برای تیم قلعه‌نویی درآورد و کمک زیادی کرد تا گادوین منشا یک هت‌تریک رؤیایی را به ثمر برساند.

رویارویی امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی، تقابل ویژه ای است که در بازی امروز شاهد آن خواهیم بود؛ جایی که سرمربی جوان شهر خودرو باید مقابل سرمربی باتجربه ای تیمش را به میدان بفرستد که زمانی به عنوان شاگرد در تیم استقلال زیر نظر او بازی می کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70960
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.