مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای در پاسخ به قطعی‌های برق:


قطعی برق اجتناب ناپذیر است

حمیدرضا حبیبی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان در پاسخ به سوال خبرنگار کرمان‌نو در خصوص روند قطعی برق صنایع در تابستان و قیاس این قطعی‌ها نسبت به مناطق مختلف کشور و کشورهای همسایه، گفت: قطعی برق در ذات صنعت برق است و تحت تاثیر عوامل محیطی است و اجتناب ناپذیر است، اما تلاش می‌کنیم این میزان را به حداقل برسانیم.

به گزارش کرمان‌نو، حبیبی با بیان اینکه خاموشی در بخش صنعت مدیریت سده بوده و در بخش خانگی خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم ، گفت:
شاخص شدت مصرف انرژی که میزان مصرف به تولید ناخالص داخلی را نشان می‌دهد گویای نامناسب بودن وضعیت ایران است و ما انرژی زیادی را در بخش‌های غیر مولد استفاده می‌کنیم .

عبدالوحید مهدوی‌نیا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در پاسخ به خاموشی‌های مکرر برق در جنوب کرمان به ویژه در ساردوییه و جبالبارز، مدعی شد که این خاموشی کمتر از کشور بوده است.
مهدوی‌نیا در خصوص این خاموشی‌ها گفت: ما شاخصی داریم که براساس ان میانگین خاموشی هر مشترک در سال را برآورد می‌کنیم و میانگین کشوری ۴۰۰ دقیقه برای هر مشترک بوده است و برای شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ۱۲۸ دقیقه بوده و ما جز چند شرکت برتر بوده‌ایم.
به گفته او در ساردوییه و جبالبارز مشکل اصلی فاصله بالا از پست فوق توزیع است که حدود ۱۰۰کیلومتر است و طول شبکه طولانی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101383
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.