لیگ یک فوتبال| مس با صدرنشینی به تعطیلات می‌رود؟

مس کرمان در جریان رقابت‌های هفته هجدهم لیگ یک فوتبال کشور در حالی میزبان گل ریحان البرز است که در صورت پیروزی می‌تواند با صدرنشینی سال 99 را به پایان برساند؛ آرمان گهر سیرجان نیز به مصاف پارس جنوبی‌جم می‌رود.

در واپسین روزهای سال 99 هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته یک پیش از تعطیلات زمستانی عصر امروز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته مس کرمان و گل ریحان البرز به مصاف یکدیگر می‌روند.

مس کرمان تیم کهکشانی این فصل رقابت‌ها برای قهرمانی در سال ۱۳۹۹ کار چندان سختی ندارد و با توجه به نتایج سایر رقبا با کسب پیروزی برابر حریف قعر نشین خود می‌تواند با صدرنشینی به تعطیلات برود. مسی‌ها  هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و حالا با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد.

گل ریحان البرز تیم قعرنشین این فصل رقابت‌ها که نتایج بسیار ضعیفی در نیم فصل نخست کسب کرد حالا در نخستین دیدار دور برگشت باید به مصاف تیم مس کرمان برود.

شاگردان مازیار در این هفته جدال سختی دارند و اگر می خواهند برای بقا بجنگند باید از این بازی امتیاز کسب کنند، گل ریحان هم اکنون با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قراردارد. دیدار تیم های مس کرمان و گل ریحان البرز ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

 آرمان گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان در لیک دسته یک به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود

پارس جنوبی جم که این فصل با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند حالا پس از شنیدن وعده هایی مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان با روحیه بهتری پای به میدان می گذارد تا آخرین بازی سال را هم با کسب امتیاز به پایان برساند. شاگردان نصرتی هفته گذشته مقابل قشقایی شیراز پیروز شدند تا با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

آرمان گهر سیرجان تیمی که این فصل بر خلاف انتظار‌ها نه برای صعود بلکه برای بقا تلاش می‌کند پس از کش و قوس های فراوان بالاخره شهبا در این تیم ماندنی شد تا یک مصاف سخت این هفته برابر پارس جنوبی جم داشته باشد، آرمان گهر سیرجان در ۵ دیدار اخیر خود تنها ۱ امتیاز کسب کرده است و با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفته است.

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و آرمان گهر سیرجان ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66849
3 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    مس کرمان با پول مردم رفسنجان به تعطیلات میرود
    چرا پول معدن رفسنجان را خرج کرمان میکنید کرمانی ها بدانند فقط اسم این تیم مس کرمان هست در اصل مال رفسنجان هست راست میگویید با پول خودتان باشگاه داری کنید

  2. سعید می گوید

    مس با پول معدن رفسنجان به تعطیلات میرود پول رفسنجان را برگردانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.