مس رفسنجان – آلومینیوم اراک| دوئل ربیعی منصوریان برای پایان خوش سال

مس رفسنجان در جریان مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور و آخرین بازی سال 99 امروز از ساعت 15 در رفسنجان میزبان آلومینیوم اراک است.

دو تیمی که این فصل از لیگ یک به رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کردند، برای بار دوم در لیگ به مصاف هم می‌روند. این دو تیم تا اینجای کار شرایط تقریبا یکسانی دارند.

مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد و آلومینیوم اراک با ۲۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارد. آلومینیوم تا اینجای کار با تغییرات قابل توجهی در جایگاه سرمربی مواجه شده است و در حال حاضر، علیرضا منصوریان هدایت این تیم اراکی را برعهده دارد. مس رفسنجان اما با تمدید قرارداد مربی خود با روحیه خوبی پا به این دیدار می‌گذارد.

کسب سه امتیاز با توجه به نزدیکی امتیازات و جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر، می‌تواند اتفاقات خوبی را برای هر یک از این دو تیم رقم بزند و باید دید تقابل تفکرات منصوریان و ربیعی به کجا خواهد کشید.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش به دلیل مصدومیت و محرومیت، باید کلا با ۱۸ بازیکن مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.  محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: تعدادی از بازیکنان فعلی آلومینیوم اراک در دوره مربی گری بنده نیز در این تیم مشغول به فعالیت بودند و در حال حاضر توانسته اند به ثبات خوبی در لیگ برتر برسند.

 علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: هفته اولی است که در اراک مشغول کار هستم، در روزهای نخست حضورم در کنار تیم، مسابقه جام حذفی را پیش رو داشتیم که با تلاش و زحمات بازیکنان به سختی از سد هوادار عبور کردیم.

او ادامه داد:  بازی سختی داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده، با فراز و نشیب متفاوت به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66924
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.