معاون وزیر صمت تشریح کرد:


مهلت دولت به واحدهای غیرفعال برای احداث نیروگاه خورشیدی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای غیرفعال و راکدی که به مرحله فسخ قرارداد رسیده اند، اگر به سمت احداث نیروگاه خورشیدی بروند، مجدد به آنها مهلت داده می‌شود تا نیروگاه خورشیدی خود را احداث کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، علی رسولیان در جریان سفر به استان کرمان پس از افتتاح مجتمع کارگاهی ۲۰۶ واحدی رسول غفاری واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان، از نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد در شهرستان سیرجان نیز بازدید به عمل آورد و این سخنان را در جریان این بازدید بیان کرد.

در جریان این بازدید، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، فرماندار سیرجان، اعضای شورای اداری استان کرمان و شهرستان سیرجان به همراه فعالان اقتصادی حضور داشتند.

مهلت دولت به واحدهای غیرفعال برای بازگشت به تولید؛ نیروگاه خورشیدی بسازید

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین شب سه‌شنبه پس از ورود به استان کرمان در تداوم سرکشی از واحدهای تولیدی و رصد وضعیت تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با همراهی نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از یک واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بردسیر بازدید به عمل آورد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۸۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی و ۶ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۶ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، هفت شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۵۰ هزار و ۳۷۳ واحد صنعتی و چهار هزار و ۲۶۰ واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

شهرستان سیرجان از قطب‌های بزرگ صنعت و معدن کشور در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105397
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.