تقابل قعرنشینان جدول لیگ برتر فوتبال


تلاش تیم مس کرمان برای کسب امتیاز

مس کرمان رده چهاردمی امروز از ساعت 17 میزبان صنعت نفت آبادان رده شانزدهمی است. در دیگر بازی‌های لیگ برتر نیز فردا دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در مقابل ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان صف آرایی می‌کنند.

در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم مس کرمان از ساعت 17 میزبان صنعت نفت آبادان است.

تیم مس تا به اینجای کار عملکرد مورد پسندی از خود نشان نداده و با 6 امتیاز در رده 14 جدول قرار دارد. صنعت نفت آبادان نیز روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در 9 هفته گذشته از لیگ تنها توانسته 5 امتیاز کسب کند.

اما نکته قابل توجه پوستر طراحی شده توسط باشگاه مس است. این باشگاه با استفاده از پرچم دو کشور هلند و برزیل به استقبال این دیدار رفته است. از سال‌ها پیش تیم صنعت نفت آبادان به برزیلی‌ها معروف بودند و حالا مسی‌ها خود را لاله‌های نارنجی یا همان کشور هلند می‌نامند.

237732

مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های مس کرمان و نفت آبادان گفت: کاملا شرایط بازی این هفته را درک می کنیم و از نظر ذهنی آماده انجام این بازی مهم هستیم. در طول تمرینات روزهای قبل فشار مضاعف برروی بازیکنان تیم به واسطه حساسیت بازی نگذاشته‌ایم اما به گونه‌ای تمرین کردیم که کاملا آگاهانه برای انجام این بازی به زمین برویم.

محمود محمودی نیا افزود: برای این بازی کاملا سختکوش و کم اشتباه خواهیم بود تا با دعای خیر هوادارن و تلاش بازیکنان سه امتیاز بازی را بگیریم تا با استفاده از فرصت تعطیلات جام جهانی، 19 بازی باقی مانده را به شکلی مطلوب مدیریت کنیم.

محمودی نیا با اشاره به تمرینات شاداب و روحیه خوب بازیکنان تیم مس کرمان برای انجام بازی فردا گفت: بازیکنان تیم از نظر ذهنی و بدنی کاملا آماده هستند که دستورات تاکتیکی کار شده در تمرینات را در بازی فردا در زمین اجرا کنند و امیدواریم با کمترین اشتباه فردی در زمین به بهترین نتیجه برای تیم مس کرمان دست پیدا کنیم.

در ده مسابقه دو تیم در سال های اخیر در مجموع نفت به 5 برد و مس به 3 برد دست یافته است و دو مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

تقابل قلعه‌نویی با دومین پرسپولیسی

گل‌گهر سیرجان رده چهارمی نیز در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فردا از ساعت 17 در مقابل ذوب آهن صف آرایی می‌کند.

هر دوتیم هفته گذشته در خانه خود شکست خوردند. گل گهر مقابل نساجی سه امتیاز را از دست داد و ذوب آهن در دقیقه 92 با گل به خودی بازیکنش استقلال را پیروز به تهران فرستاد. اکنون امیر قلعه نویی مقابل یک مربی پرسپولیسی دیگر لیگ قرار می گیرد. هفته گذشته حمید مطهری مربی جوان و با انگیزه پرافتخار ترین مربی لیگ را شکست داد و فردا تارتار هم با همین هدف به سیرجان سفر می کند.

مدیران ذوب آهن معتقد هستند از ارزان‌ترین تیم های لیگ محسوب می شوند و با توجه به هزینه ای که انجام داده‌اند  قرار گرفتن روی پله یازدهم جدول خیلی برای این تیم بد نیست اما گل گهر که در این فصل به صدر جدول هم رسید می خواهد دوباره به جمع بزرگان لیگ برسد و از رده چهارم بالاتر بیاید.

فصل گذشته گل ‌گهر در یک بازی پرگل 3 بر 2 ذوب آهن را شکست داد ولی بازی برگشت بدون گل به پایان رسید.

پایان سریال باخت‌ها؟

تیم فوتبال مس رفسنجان نیز فردا از ساعت 17 به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

رفسنجانی‌ها تا قبل از شروع مسابقات هفته نهم در رده پنجم‌ جدول رده بندی قرار داشتند اما با باخت مقابل پرسپولیس نتوانستند خود را بین 5 تیم برتر جدول نگه‌دارند.

نفت مسجدسلیمان با 4 شکست پیاپی در کانون بحران قرار گرفته با این حال بازی هفته گذشته این تیم مقابل تراکتور در تبریز باعث امیدواری هواداران شد هرچند در نهایت 3 بر 2 بازنده شدند اما حداقل روند زنگ تفریح شدن نفت در لیگ برتر متوقف شد.

مس رفسنجان هم مقابل پرسپولیس با وجود ارایه یک بازی خوب و منسجم شکست خورد.

نفت 8 امتیازی در رده سیزدهم جدول لیگ ایستاده‌اند و نمی‌خواهند در خانه پنجمین باخت متوالی فصل خود را متحمل شوند و به دنبال قطع نوار ناکامی و سریال باخت‌هایشان هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97744
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.